۱۶۱ زندانی جرایم غیرعمد استان بوشهر نیازمند مساعدت
هستند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۱۶۱ زندانی جرایم غیرعمد استان بوشهر نیازمند مساعدت
هستند
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سید محتشم حسینی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اینک ۱۶۱ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند.
وی گفت: بدهی این زندانیان افزون بر ۳۵۰ میلیارد تومان است که اگر بخشی از این بدهی تأمین شود و بخشی هم پرداخت وام و گذشت شاکیان باشد زمینه آزادی آنان فراهم می‌شود.
مدیرکل زندان‌های استان بوشهر اضافه کرد: در آئین جشن گل‌ریزان مردم نیکوکار و خیر استان بوشهر ۴ میلیارد تومان پرداخت و کمک کردند و بر اساس برنامه‌ریزی هر ماه زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد زندانیان در استان بوشهر فراهم می‌شود.
حسینی با اشاره به برگزاری جشن گل‌ریزان در بوشهر اظهار داشت: در آخرین روز ماه مبارک رمضان با مشارکت خیرین ۴۶ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان بوشهر آزاد شدند.
وی کل بدهی این زندانیان را ۸۶.۴ میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: در این راستا ضمن گذشت ۴۳ میلیارد تومانی شاکیان از طلبی خود، ۶.۴ میلیارد تومان کمک بلاعوض و ۴.۸ میلیارد تومان وام به این ۴۶ زندانی پرداخت شد.
مدیرکل زندان‌های استان بوشهر ادامه داد: در این راستا ۳۰ میلیارد تومان هم با توجه به شرایط و توانایی مالی آنان اقساط اعسار و ۲.۲ میلیارد تومان نیز آورده زندانیان بود.
حسینی با بیان اینکه از این ۴۶ زندانی جرایم غیرعمد ۲ نفر آنان زن بودند اضافه کرد: از این تعداد ۳۳ نفر محکومین مالی، ۱۲ نفر محکومین سایت احکامیه و یک نفر هم محکوم به پرداخت دیه بود که حکم آزادی آنان صادر شد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند. امیدوارم از خبر ۱۶۱ زندانی جرایم غیرعمد استان بوشهر نیازمند مساعدت
هستند
راضی بوده باشید.

۱۶۱ زندانی جرایم غیرعمد استان بوشهر نیازمند مساعدت
هستند  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۴-۱۲ ۰۲:۴۳:۲۹