نیروهای مسلح رکن تقویت کننده امنیت کشور هستند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر نیروهای مسلح رکن تقویت کننده امنیت کشور هستند به گزارش خبرنگار سایت احکام، امیر سرتیپ دوم رضا کلهری عصر پنجشنبه در جمع فرماندهان و مسئولان ارشد منطقه پدافند هوایی جنوب کشور ضمن تبریک عید سعید فطر توجه به معنویت یکی از اصول مهم در نیروهای مسلح دانست و اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اقتدار و توانمندی خود با زیرساخت معنویت محقق کرده است.
وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به پاس رشادت‌های شهدا و ایثارگران در حال پیشرفت و افتخار آفرینی است گفت: در طول ۴۵ سال دوران انقلاب اسلامی با حضور نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران توانستیم نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم و اکنون نیروهای مسلح در اوج قدرت و آمادگی عملیاتی قرار دارد.
فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب ارتش، با اشاره به نقش مهم مردم در عرصه مبارزه با دشمنان تصریح کرد: امروز امت اسلامی در کنار نیروهای مسلح توانست در مقابل دشمن بایستد، روز به روز پیشرفت و ترقی کند و این پیشرفت بیش از پیش رو به افزایش است.
وی نقش نیروهای مسلح در عرصه‌های امنیتی را مورد اشاره قرار داد و افزود: ایران اسلامی مقتدر و توانمند نیاز به ارکان قوی دارد و نیروهای مسلح رکن تقویت کننده امنیت کشور هستند.
کلهری در ادامه با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی، تصریح کرد: شهدا افتخار ایران اسلامی هستند که با قرار دادن شهدا به عنوان الگو از جمله شهیدان قرنی و صیاد شیرازی که نماد بصیرت و معنویت در ارتش هستند می‌توانیم به قله‌های موفقیت دست یابیم. امیدوارم از خبر نیروهای مسلح رکن تقویت کننده امنیت کشور هستند راضی بوده باشید.

نیروهای مسلح رکن تقویت کننده امنیت کشور هستند  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۴-۱۲ ۰۲:۴۳:۱۶