اندیشه معلمان چراغ راه آیندگان است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر اندیشه معلمان چراغ راه آیندگان است محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سایت احکام اظهار داشت: دوازدهم اردیبهشت یادآور جایگاه والای علم، معرفت و مقام والای استاد و معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سالروز شهادت معلمی متفکر و دلسوز استاد “علامه مرتضی مطهری” است که تأثیر بی‌نظیری در جریان پیروزی انقلاب داشت.
وی افزود: در دنیای امروز مسؤولیت خطیر آموزش و پرورش در دستان معلمان به‌عنوان سفیران هدایت قرار گرفته که اندیشه آنان چراغ راه آیندگان است، و از سر عشق عمر گرانمایه خود را چراغ فروزان راه دانایی کرده و موجب رشد، بالندگی و شکوفایی علمی و اخلاقی جامعه در تمام سطوح را فراهم می‌کنند.
بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: امیدوارم در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، پیش‌قراولان عرصه علم و دانایی بیش‌ازپیش بستر رشد اندیشه، تلاش و جهاد را برای نوجویان و نسل‌های این سرزمین پرافتخار فراهم کنند و دولت مردمی نیز با درک اهمیت آموزش و پرورش بر بهبود شاخص‌های آموزشی تربیتی در این استان اهتمام ویژه دارد و به طور قطع این مهم میسر نمی‌شود مگر با همراهی معلمان فرهیخته و اندیشمند.
دشتی زاده یادآور شد: اینجانب توفیق همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت بویژه معلمان و فرهنگیان شایسته جزیره راهبردی خارگ در این مسیر دشوار و امیدبخش را، از خداوند بزرگ مسألت دارم. امیدوارم از خبر اندیشه معلمان چراغ راه آیندگان است راضی بوده باشید.

اندیشه معلمان چراغ راه آیندگان است  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۵-۰۲ ۰۲:۴۴:۰۲