کارگاه سبک زندگی قرآنی در شهرستان گناوه برگزار شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر کارگاه سبک زندگی قرآنی در شهرستان گناوه برگزار شد حجت الاسلام علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت احکام افزود: سبک زندگی صحیح در قرآن بر اساس توحید مداری است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: یک زندگی خدامحور همراه با امنیت و آرامش و به دور از دغدغه‌های دلهره آور از نکات ارزشمند قرآنی است که همواره ما را به این مسیر هدایت می‌کند.
وی گفت: اساس قرآنی دین ما بر پایه آرامش است و به فرموده قرآن تنها راه رسیدن به آرامش ذکر و یاد خداست که مصداق بارز آن ذکر الهی قرآن است أَلاَ بِذِکْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ.
وی اضافه کرد: برگزاری این کارگاه آموزشی و برنامه معنوی یکی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است که در سراسر کشور، جهت ترویج و تعالی سبک زندگی قرآنی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این کارگاه قرآنی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی، دارالقرآن اداره کل استان و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، حوزه علمیه الزهرا (س) و امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان گناوه با حضور استاد موسوی از فعالان بنام و خبره در ارائه سبک زندگی قرآنی در استان بوشهر، در سالن جلسات حوزه علمیه الزهرا (س) گناوه برگزار شد.
وی گفت: فرماندار شهرستان گناوه نیز ضمن حضور و سخنرانی در این کارگاه از برگزاری این رویداد در شهرستان دیدن کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه از همه برگزار کنندگان و عوامل دست اندر کار این برنامه به ویژه کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تقدیر کرد. امیدوارم از خبر کارگاه سبک زندگی قرآنی در شهرستان گناوه برگزار شد راضی بوده باشید.

کارگاه سبک زندگی قرآنی در شهرستان گناوه برگزار شد  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۲۵ ۰۲:۴۰:۲۰