همه ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده می‌شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر همه ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده می‌شود به گزارش خبرنگار سایت احکام، محمدرضا دشتی زاده عصر یک شنبه در نشست شورای اداری بخش ویژه خارگ اظهار داشت: دولت سیزدهم اهتمام دارد تا در تمام حوزه‌های اقتصاد مردمی سازی را در کشور انجام و در این زمینه در تمام ساختارهای دولت فعالیت‌هایی صورت گرفته شده است.
وی افزود: اطلاع رسانی، تنویر افکار عمومی، صداقت و شفافیت، صراحت در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی به موقع موجب ایجاد اعتماد عمومی به دستگاه و همراهی جامعه مخاطب است.
بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: بنا به تاکید رئیس جمهور تمامی خدمات و اقدامات دولت باید با پیوست رسانه‌ای و فرهنگی اطلاع‌رسانی زمان‌شناسانه، هنرمندانه و متعهدانه همراه باشد تا برای افکار عمومی جامعه به خوبی تبیین شود.
دشتی زاده گفت: یکی از افتخارات دولت سیزدهم که جزو سیاست‌های مهم دولت در حوزه مردمی‌سازی است، شنیده شدن صدای مردم و مطرح کردن درخواست‌ها و مطالبات مردم در جلسات کارشناسی جهت تسهیل و تسریع در حل موضوعات است.
بخشدار ویژه خارگ خاطر نشان کرد: برای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم، مردم با حضور پرشور در انتخابات بار دیگر بدخواهان نظام را ناامید و نقشه‌های آنان را نقش بر آب خواهند کرد. امیدوارم از خبر همه ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده می‌شود راضی بوده باشید.

همه ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده می‌شود  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۲۵ ۰۲:۴۰:۰۹