پانتومیم انتقال‌دهنده واقعی مفاهیم زبانی است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر پانتومیم انتقال‌دهنده واقعی مفاهیم زبانی است به گزارش سوالات شرعی و احکام، محمود سالاری شامگاه پنج‌شنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم در زنجان با بیان اینکه پانتومیم به معنای واقعی کلمه قادر است مفاهیم زبانی را انتقال دهد، گفت: آنچه که پانتومیم با آن سر و کار دارد، زبان اشارات است، به همین خاطر معتقدیم اگر به درستی در این زمینه ورود پیدا کنیم، قادر خواهیم بود انتقال مفاهیم زبانی را به درستی انجام دهیم.
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به رخدادهای اخیر در خصوص غزه پرداخت و افزود: رویدادی که این روزها شاهد آن هستیم، یک رخداد بسیار مهم است، به طوری که در طول ۷۵ سال گذشته چنین رخدادی را در قبال رژیم غاصب اسرائیل برای شکسته شدن نرم‌افزار ذهنی در خصوص این رژیم جعلی شاهد نبودیم.
دبیر دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم در زنجان نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه ۴۶ اثر به دبیرخانه این دوره از جشنواره ارسال شد، تصریح کرد: تلاش کردیم تا با هماهنگی دستگاه‌های مختلف، جشنواره‌ای درخور استان برگزار و روند کیفی و کمی جشنواره بهتر از اولین دوره آن باشد.
ساسان قجر با یادآوری اینکه آثار رسیده به دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم در زنجان شامل بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و کارگاه‌های آموزشی بود، ادامه داد: بیشترین رده سنی حاضر در این جشنواره شامل نوجوانان بود و این جای امیدواری برای رشد روزافزون پانتومیم دارد.
این هنرمند زنجانی با تاکید بر اینکه آثار دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم در زنجان با وجود به دور بودن از تکنیک، در انتقال مفاهیم و پیام درست عمل شده بود، خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که در این دوره از جشنواره به اجرا گذاشته شد، حضور نوجوانان در کارگاه‌های آموزشی در راستای اجرای حرفه‌ای در سنوات آینده بود. امیدوارم از خبر پانتومیم انتقال‌دهنده واقعی مفاهیم زبانی است راضی بوده باشید.

پانتومیم انتقال‌دهنده واقعی مفاهیم زبانی است  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۰-۱۳ ۰۲:۴۱:۳۱