١٣٠ کیلومتر از راه‌های روستایی آذربایجان‌غربی آسفالت
شدند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ١٣٠ کیلومتر از راه‌های روستایی آذربایجان‌غربی آسفالت
شدند
به گزارش سوالات شرعی و احکام، ایرج دست نشان در این زمینه با اشاره به عملکرد آسفالت راه‌های روستایی استان گفت: از ابتدای سال تا پایان آبان ماه جاری، در راستای ارائه خدمات حداکثری به مردم به ویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار، این اداره کل در چارچوب وظایف سازمانی خود با جدیت تمام نسبت به ساخت و توسعه راه‌های روستایی در استان پرداخته است.
وی ادامه داد: ساخت راه مناسب برای روستاها و مناطق کم برخوردار از جمله مهم‌ترین و شاخص‌ترین عوامل توسعه پایدار در زمینه زیرساخت‌های عمرانی بوده و نتایج مطلوبی از جمله محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار، مهاجرت معکوس از شهر به روستا، رونق اقتصادی منطقه و توسعه زیرساخت‌های گردشگری را به همراه دارد.
دست نشان، با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به ساخت، توسعه و ارتقا کیفیت راه‌ها دارد گفت: بیش از ١٣٠ کیلومتر در قالب ۶٨ محور در استان زیر بار آسفالت رفت و طی این عملیات ٧ هزار خانوار از نعمت جاده آسفالته بهره‌مند شده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به بیشترین طول آسفالت روستاها در شهرستان‌های استان خاطر نشان کرد: سلماس با طولی حدود ٢٠ کیلومتر، ارومیه با طولی بیش از ١٣ کیلومتر، مهاباد با طولی بیش از ١٢ کیلومتر و چایپاره با بیش از ١٠ کیلومتر جز چهار شهرستان اول، با بیشترین بهره‌مندی از طول آسفالت در قالب پروژه‌های سال جاری هستند. امیدوارم از خبر ١٣٠ کیلومتر از راه‌های روستایی آذربایجان‌غربی آسفالت
شدند
راضی بوده باشید.

١٣٠ کیلومتر از راه‌های روستایی آذربایجان‌غربی آسفالت
شدند  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۲۶ ۰۲:۴۳:۲۰