تبادل اسرای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی مجدداً به جریان
افتاد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر تبادل اسرای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی مجدداً به جریان
افتاد
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از شبکه خبری الجزیره، حماس اعلام کرد که به تلاش‌های مصر و قطر برای تضمین اجرای توافق آتش بس موقت پاسخ مثبت می‌دهد.
بر پایه این گزارش، جنبش حماس تاکید کرد: طرفین مصری و قطری نقل کردند که اشغالگر به تمامی شروط قید شده در توافق پایبند است.
پیشتر گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) اعلام کرد، «تصمیم گرفتیم تا آزادی دومین دسته از اسرا را تا زمانی که اشغالگران به مفاد توافقنامه مربوط به ورود کامیون‌های امدادی به شمال نوار غزه پایبند نباشند، به تعویق بیاندازیم».
در همین راستا، اسامه حمدان، از رهبران جنبش حماس گفت که نقض‌هایی توسط اشغالگر اسرائیلی در اجرای بندهای آتش‌بس صورت می‌گیرد.
وی در مصاحبه با المیادین تصریح کرد: نقض‌هایی در اجرای آتش‌بس توسط اشغالگر اسرائیلی رخ می‌دهد که برخی از این نقض‌ها طی روز گذشته رخ داد و امروز نیز تکرار شد. نقض‌هایی که اشغالگر مرتکب شده است، مربوط به مساله کامیون‌ها و همچنین تیراندازی و به شهادت رساندن فلسطینی‌ها است.
وی گفت: قسام تصمیم به تعلیق آزادی گروه دوم از اسیران اسرائیلی گرفت و تماس‌هایی برای رفع نقض‌ها و پایان دادن به آن در جریان است. امیدوارم از خبر تبادل اسرای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی مجدداً به جریان
افتاد
راضی بوده باشید.

تبادل اسرای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی مجدداً به جریان
افتاد  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۲۶ ۰۲:۴۳:۳۱