مهم ترین رسالت اساتید دانشگاه ارائه تحلیل مبتنی بر واقعیت ها
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مهم ترین رسالت اساتید دانشگاه ارائه تحلیل مبتنی بر واقعیت ها
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، علی بهادری جهرمی امشب در نشست هم اندیشی اساتید و هیئت علمی دانشگاه‌های خراسان جنوبی گفت: بنا نیست فقط سخنگوی دولت برای مردم باشم بلکه سخنگوی مشکلات شما هم برای دولت هستم و مشکلاتی را که بیان کردید را پیگیری خواهم کرد.
وی افزود: دولت مردمی از جنس اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها هستند و تا حدودی اشراف به مسائل دانشگاهی دارند و ارتباط آنها هم با دانشگاه‌ها کم نیست.
وی خاطر نشان کرد: بیش از ۵۰ جلسه با جامعه دانشگاهی کشور تاکنون داشته ام و اعضای دولت هم بعد از فرمایش مقام معظم رهبری، ارتباط آنها با دانشگاه‌ها تقویت شده و در هفته دولت نیمی از اعضای هئیت دولت در دانشگاه‌ها حاضر شدند و این کار در روز دانشجو هم تکرار خواهد شد.
بهادری جهرمی تاکید کرد: دولت سیزدهم در حد توان بحران‌های به وجود آمده را به خوبی مدیریت کرده است.
وی تصریح کرد: برای تکمیل زیرساخت‌ها تلاش‌های بسیاری در نقاط مختلف کشور در دولت سیزدهم انجام شده است و در آمدهای ناشی از نفت در حوزه‌های مختلف سرمایه گذاری شده است.
سخنگوی دولت متذکر شد: در دو سال گذشته رشد اقتصادی خوبی داشته ایم و سرمایه گذاری در دانشگاه‌ها را سرمایه گذاری زیرساختی می‌دانیم و بودجه آموزش و پرورش هم در دو سال گذشته دو برابر شده است.
وی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های ما این است که تحلیلی درست مبتنی بر واقعیت‌ها به دانشجویان خود ارائه کنیم.
به گفته وی در حال تغییر هندسه قدرت جهانی و رشد علمی کشور در ابعاد مختلف هستیم. امیدوارم از خبر مهم ترین رسالت اساتید دانشگاه ارائه تحلیل مبتنی بر واقعیت ها
است
راضی بوده باشید.

مهم ترین رسالت اساتید دانشگاه ارائه تحلیل مبتنی بر واقعیت ها
است  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۰۳ ۰۲:۴۴:۴۱