جاذبه‌های گردشگری زنجان ازطریق بیلبوردها به گردشگران معرفی
می‌شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر جاذبه‌های گردشگری زنجان ازطریق بیلبوردها به گردشگران معرفی
می‌شود
به گزارش سوالات شرعی و احکام، سید سعید صفوی گفت: برای معرفی هرچه بهتر جاذبه‌های گردشگری استان به گردشگران داخلی و خارجی، جاذبه‌های گردشگری استان زنجان از طریق بیلبوردها و تابلوهای اطلاع‌رسانی معرفی و به روزرسانی می‌شوند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان افزود: تابلوهای موجود برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان به روزرسانی خواهند شد و در طراحی جدید QRکد بروشور دیجیتالی استان هم در قسمتی از آن درج خواهد شد تا مسافران با اسکن این QRکد بتوانند به اطلاعات اماکن تاریخی و جاذبه‌ها گردشگری دسترسی پیدا کنند.
صفوی بیان کرد: اشخاص اعم از دولتی و خصوصی می‌توانند با چاپ و نصب روکش بیلبوردها به همراه لگو و یا کار خود در بخشی از کار در معرفی این اماکن و جاذبه‌ها با میراث‌فرهنگی استان همکاری کنند.
وی تاکید کرد: همچنین طبق تفاهمنامه وزارتین میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و وزارت راه و شهرسازی محل احداث بیلبوردهای جدید معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در محورهای مواصلاتی شناسایی و با هماهنگی اداره‌کل راهداری استان و همکاری بخش خصوصی این بیلبوردها نیز نصب خواهند شد. امیدوارم از خبر جاذبه‌های گردشگری زنجان ازطریق بیلبوردها به گردشگران معرفی
می‌شود
راضی بوده باشید.

جاذبه‌های گردشگری زنجان ازطریق بیلبوردها به گردشگران معرفی
می‌شود  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۰۳ ۰۲:۴۴:۲۷