مسئولان با جدیت پیگیر رفع مشکلات صیادان استان بوشهر
باشند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مسئولان با جدیت پیگیر رفع مشکلات صیادان استان بوشهر
باشند
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سردار رمضان زیراهی عصر شنبه در نشست با صیادان بسیجی استان بوشهر اظهار داشت: صید و صیادی یکی از ظرفیت‌های مهم در استان بوشهر است که باید حمایت لازم از فعالان این بخش صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه صیادان استان بوشهر با مشکلات متعددی در زمینه‌های مختلف روبرو هستند تصریح کرد: صیادان از زحمت‌کش‌ترین اقشار هستند که برای کسب روزی خود سختی‌های فراوانی روبرو می‌شوند.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواستار تلاش همه مسئولان برای بهبود وضعیت معیشت صیادان شد و ادامه داد: مسائل و مشکلات معیشتی صیادان باید با جدیت توسط مسئولان پیگیری و دنبال شود.
لزوم رفع مشکل بیمه صیادان
وی بیمه صیادی را یکی از مسائل و مشکلات مهم دانست و افزود: برخی از اسکله‌های صیادی استان بوشهر از داشتن حداقل امکانات محروم هستند و این وضعیت پذیرفتنی نیست.
سردار زیراهی از دیگر مطالبات صیادان استان بوشهر به طولانی شدن طرح‌های توسعه اسکله‌های صیادی اشاره کرد و افزود: افزایش قدرت موتور و افزایش ساعت صید از دیگر مطالبات است.
ساماندهی قایق‌های بی هویت
وی به روز شدن قوانین مصوب صید در دهه‌های گذشته را یکی دیگر از مطالبات عنوان کرد و گفت: باید برای حل شدن مشکل ساماندهی قایق‌های بی هویت اقدامات لازم انجام شود.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: نیروی دریایی سپاه از همه ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات به مردم به ویژه جامعه صیادی استفاده می‌کند.
در این مراسم از صیادان بسیجی قدردانی شد. امیدوارم از خبر مسئولان با جدیت پیگیر رفع مشکلات صیادان استان بوشهر
باشند
راضی بوده باشید.

مسئولان با جدیت پیگیر رفع مشکلات صیادان استان بوشهر
باشند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۳ ۰۲:۴۷:۳۴