شهرداری همدان چوکای تالش را گلباران کرد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر شهرداری همدان چوکای تالش را گلباران کرد به گزارش خبرنگار سایت احکام، در هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۰ سایت احکام ماه از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج تیم فوتبال شهرداری همدان به مصاف تیم فوتبال چوکا تالش رفت.
دیداری مهم و حساس در جدول رده‌بندی که برای هر دو تیم نتیجه این دیدار بسیار تأثیرگذار بود.
تالشی‌ها در چند هفته گذشته با تغییر نیمکت خود روند رو به رشد و مثبتی را در پیش گرفته بودند، بر روی نیمکت تیم فوتبال چوکا تالش حسن اشجاریان به عنوان سرمربی حضور داشت.
این مربی بارها در همدان برابر تیم‌های پاس و شهرداری همدان تیم‌های خود را روانه میدان کرده و شناخت بسیار خوبی از فوتبال همدان داشت.
حساسیت دیگر این دیدار جدال احمد جمشیدیان برابر حسن اشجاری بود که جذابیت بالایی به این دیدار داده بود.
در این دیدار شاگردان احمد جمشیدیان بازی زیبایی را به انجام دادند و با آغاز سوت مسابقه بازی مالکانه‌ای را به نمایش گذاشتند و بارها تا آستانه فروریختن دروازه چوکا تالش پیش رفتند.
در نهایت نیمه اول با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم شهردارچی‌های هگمتانه دامنه حملات خود را افزایش دادند اما واکنش‌های دروازه‌بان حریف مانع از گلزنی مهاجمان شهرداری شد.
در نهایت طوفان تیم فوتبال شهرداری همدان در ۱۰ دقیقه پایانی مسابقه آغاز شد و در دقیقه ۸۴ سجاد طجرلو موفق شد قفل دروازه چوکا تالش را باز کند.
در دقیقه ۹۰ سجاد طجرلو دبل کرد و گل دوم خود و شهرداری همدان را به ثمر رساند، اما این پایان کار نبود تا اینکه در دقیقه ۹۴ محمدرضا اقبالی تیر خلاص و گل سوم تیم فوتبال شهرداری همدان را به ثمر رساند.
در نهایت شاگردان احمد جمشیدیان با ۳ گل شاگردان حسن اشجاری در تیم فوتبال چوکا تالش را بدرقه کردند.
با این ۳ امتیاز تیم فوتبال شهرداری همدان ۱۴ امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفت. امیدوارم از خبر شهرداری همدان چوکای تالش را گلباران کرد راضی بوده باشید.

شهرداری همدان چوکای تالش را گلباران کرد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۳ ۰۲:۴۹:۲۶