درگیری فلسطینی ها با نظامیان صهیونیست در نابلس

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر درگیری فلسطینی ها با نظامیان صهیونیست در نابلس به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی از زخمی شدن دو جوان فلسطینی در درگیری با نظامیان اشغالگر در منطقه بیتا در جنوب نابلس واقع در کرانه باختری خبر دادند.
بر اساس این گزارش، هلال احمر فلسطین اعلام کرد که درپی درگیری ها با نظامیان صهیونیست در ورودی منطقه بیتا در جنوب نابلس دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله پلاستیکی نظامیان صهیونیست زخمی شده و شماری دیگر براثر شلیک گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدند.
از سوی دیگر یک جوان فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در جنوب شرقی نابلس زخمی شد.
منابع محلی اعلام کردند که نظامیان اشغالگر با ادعای اینکه یک جوان فلسطینی به سمت آنها در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین مجدلیم در جنوب شرقی نابلس کوکتل مولوتف پرتاب کرده است، به سمت وی تیراندازی کردند.
قابل ذکر است که چندی پیش، محافل امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که کرانه باختری در آستانه انتفاضه جدید قرار دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در تقابل با عملیات فلسطینیان در کرانه باختری، با بحران گزینه‌ها مواجه است.
این در حالی است که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پیش از این گسترش حمایت از مبارزان فلسطینی در کرانه باختری را خواستار شده بود.
«احمد المدلل» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز تاکید کرد که برای پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی باید قطب نما به سمت کرانه باختری باشد و این منطقه عامل فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد بود.
این رهبر جهاد اسلامی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تنها در صورتی از کرانه باختری خارج می شود که احساس کند در صورت ماندن چیزی برای از دست دادن دارد. امیدوارم از خبر درگیری فلسطینی ها با نظامیان صهیونیست در نابلس راضی بوده باشید.

درگیری فلسطینی ها با نظامیان صهیونیست در نابلس  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۹ ۰۲:۴۰:۱۱