ثبت ۷۸ میلی متر باران در بندرگز / سیلاب خوش ییلاق را مسدود
کرد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ثبت ۷۸ میلی متر باران در بندرگز / سیلاب خوش ییلاق را مسدود
کرد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، طبق اعلام هواشناسی گلستان با ورود سامانه بارشی به استان، ۷۸ میلی متر بارندگی در روستای وطنا بندرگز ثبت شده و براثر شدت بارش ها در آزادشهر، محوز خوش ییلاق به شاهرود مسدود شد.
مدیر کل هواشناسی گلستان در این خصوص به خبرنگار سایت احکام گفت: بر اثر ورود سامانه ناپایدار بارشی از غرب گلستان شاهد ثبت ۷۸ میلی متر بارندگی در روستای وطنا بندرگز بودیم.
نوربخش داداشی افزود: در عصر و شامگاه سه شنبه، بارش‌های موثری در غرب گلستان به ثبت رسید که در ایستگاه وطنا و باغو در شهرستان بندرگز به ترتیب ٧٨ و ۶١ میلی متر، در ایستگاه شهر کردکوی و درازنو در شهرستان کردکوی ۴۹ و ۴۶ و در ایستگاه شصت کلاً گرگان ۴۵ میلی متر باران به ثبت رسیده است.
گفتنی است بر اثر بارش‌های عصر و شامگاه سه شنبه در گلستان تعداد اندکی از خانه‌های روستایی و برخی معابر شهری و روستایی دچار آب گرفتگی شد و پلیس راه شرق گلستان به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیل در حدفاضل روستاهای فارسیان و تیل آباد به دلیل حفظ جان مسافرین عبوری و جلوگیری از حوادث احتمالی جاده خوش ییلاق را تا اطلاع ثانوی و فروکش شدن باران و سیلاب مسدود اعلام کرد.
بر اساس پیش بینی هواشناسی این سامانه بارشی شامگاه چهارشنبه گلستان را ترک می‌کند. امیدوارم از خبر ثبت ۷۸ میلی متر باران در بندرگز / سیلاب خوش ییلاق را مسدود
کرد
راضی بوده باشید.

ثبت ۷۸ میلی متر باران در بندرگز / سیلاب خوش ییلاق را مسدود
کرد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۹ ۰۲:۴۰:۰۵