حرکت منفعلانه مسئولین در برابر جنایات اغتشاشگران قابل قبول
نیست

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر حرکت منفعلانه مسئولین در برابر جنایات اغتشاشگران قابل قبول
نیست
به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه خلخال با اشاره به شهادت جمعی از هموطنان و مدافعان امنیت کشور در تحولات اخیر کشور اظهار کرد: عمل منفعلانه مسئولین دست‌اندرکار کشور در مقابل جنایات دو ماهه‌ی اخیر اغتشاشگران قابل قبول نیست.
وی تصریح کرد: جایی که دست آشوبگران مسلح برای شهادت نیروهای حافظ امنیت کشور باز است نباید دست نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی برای ایجاد نظم و امنیت جامعه بسته باشد.
امام جمعه شهرستان خلخال بیان کرد: متاسفانه در کنار این حوادث اشخاصی از گروه‌های مختلف مردم از جمله ورزشکاران، هنرمندان و برخی از مسئولین که با بیت المال و پول مردم به ثروت و مقام رسیده اند نیز با حمایت از اغتشاشگران ماهیت خود را در این حوادث نشان دادند.
حجت‌الاسلام اسدی با بیان اینکه اهداف اغتشاشگران جز برهم زدن نظم و امنیت عمومی، ضعف اقتصادی کشورو باز کردن پای دشمن به داخل کشور نیست، افزود: امروز این ماهیت برای مردم روشن شد و شاهد همدستی و حمایت برخی کشورهای منطقه با اسرائیل از جنایات اغتشاشگران ایران هستیم.
وی با بیان اینکه مردم حزب الله ایران اسلامی گوش به فرمان رهبر خود هستند، افزود: هر زمان لازم باشد مردم در صحنه حاضر شده و هرگونه فتنه‌ای را خاموش خواهند کرد.
امام جمعه شهرستان خلخال در پایان با گرامیداشت روز روشندلان گفت: عوامل طبیعی، مادرزادی و سایر عوامل مانع از بهره‌مندی برخی از افراد جامعه از جمله روشندان از موهبت‌های الهی شده اند که در این خصوص مسئولین و مردم وظیفه دارند که اسباب آسایش ادامه زندگی این گوه افراد را فراهم کنند. امیدوارم از خبر حرکت منفعلانه مسئولین در برابر جنایات اغتشاشگران قابل قبول
نیست
راضی بوده باشید.

حرکت منفعلانه مسئولین در برابر جنایات اغتشاشگران قابل قبول
نیست  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۸ ۱۱:۲۷:۴۸