تشکیل بسیج از آینده نگرانه ترین حرکت‌های حضرت امام خمینی(ره)
بود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر تشکیل بسیج از آینده نگرانه ترین حرکت‌های حضرت امام خمینی(ره)
بود
به گزارش خبرنگار سایت احکام، آیت الله علی خاتمی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه گفت: امروز دشمن با جنگ ترکیبی و تمام ایادی اش به میدان آمده است.
وی ابراز داشت: طی روزهای گذشته آشوبگران با آتش زدن پرچم کشور، ۱۷ پرچم تجزیه طلبانه را به نمایش گذاشته‌اند، اینجا دیگر جای غفلت و ساکت ماندن نیست.
امام جمعه زنجان، به موضع گیری های خصمانه سران آمریکا علیه ایران در وقایع اخیر اشاره کرد و گفت: امروز دشمن و ایادی اش علنی وارد میدان شده‌اند و در جریانات اخیر اهمیت دانشگاه خودش را بهتر نشان داد، اساتید و گردانندگان مراکز علمی باید بدانند دشمن کجا سرمایه گذاری می‌کند.
خاتمی تاکید کرد: مردم بصیر ایران چند هفته است که هشیارانه دشمن را رصد می‌کنند و در صحنه هستند.
وی گفت: هر فرد ایرانی بالقوه یک بسیجی است و هر ایرانی که دلش برای استقلال و سربلندی کشور می تپد بسیجی است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ابراز کرد: انتظار فرج افضل اعمال است و انتظار برای ظهور امام زمان (عج) به این معناست که اقداماتی کنیم.
خاتمی افزود: هر کس آمریکا را دلسوز ملت ایران بداند، ساده لوح است و باید با زبان خوش به نوجوانان بگوییم که برای چه آمریکا برای ضربه زدن به ایران این همه سرمایه گذاری می‌کند، اگر دلسوز ایران هستند.
وی به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: تشکیل بسیج از آینده نگرانه ترین حرکت‌های حضرت امام (ره) بود و هر چه از انقلاب سپری می‌شود آنانی که دلسوز این نظام هستند.
امام جمعه زنجان یاد آورشد: ملت ایران همیشه با حضور خود در صحنه غبار فتنه را کنار زده و در فتنه اخیر حساسیت بیشتری لازم است داشته باشیم.
خاتمی به اهمیت بسیج در بین قشر دانشجویان و طلاب اشاره کرد و گفت: حضرت امام (ره) بسیج دانشجویی و طلاب را از ضروری‌ترین مسائل می‌دانستند. امیدوارم از خبر تشکیل بسیج از آینده نگرانه ترین حرکت‌های حضرت امام خمینی(ره)
بود
راضی بوده باشید.

تشکیل بسیج از آینده نگرانه ترین حرکت‌های حضرت امام خمینی(ره)
بود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۸ ۱۱:۲۷:۵۳