بازار مهاباد نقش مهمی در چرخه اقتصادی منطقه دارد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر بازار مهاباد نقش مهمی در چرخه اقتصادی منطقه دارد به گزارش سوالات شرعی و احکام، جواد کرمی عصر یکشنبه در نشست با جمعی از اصناف و بازاریان مهاباد گفت: بازار قلب تپنده هر شهری است که فعالیت و جنب و جوش درآن به زندگی مردم جریان و رنگ آرامش می بخشد.
جواد کرمی افزود: بدون شک بازار مهاباد نقش مهمی در چرخه اقتصادی منطقه دارد و ما هم اینجا حضور داریم تا با همیاری خود بازاریان دوباره شاهد فعالیت بازار باشیم و بیش از این مردم دچار مشکل نشوند.
وی ادامه داد: با بسته بودن بازار به غیر از ضرر مالی به کسبه مردم هم در تأمین اقلام مورد نیاز خود دچار مشکل می‌شوند و امیدواریم دوباره شاهد فعالیت بازار و ورود مسافران و گردشگران به مهاباد باشیم.
دادستان عمومی و انقلاب مهاباد نیز در این نشست اظهار داشت: اقدامات لازم در مسیر برخورد با برهم زنندگان امنیت بازار و بازاریان انجام می‌دهیم و اجازه نخواهیم داد عده‌ای به هر دلیل یا هدفی اقدام به ناامنی و بسته شدن بازار کنند و از ظرفیت‌های قانونی برای برخورد با آنها بهره می‌گیریم.
سایت احکاماب پوراکبر تاکید کرد: به بازاریان اطمینان خواهیم داد تا با خیال راحت اقدام به فعالیت داشته باشند و از بازاریان هم انتظار داریم در چهارچوب قانون فعالیت‌های خود را تداوم ببخشند و ما هم در تأمین امنیت آنها تلاش خواهیم کرد.
حسین نجف زاده مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی هم با بیان اینکه در حال حاضر امنیت مهمترین مطالبه بازاریان است گفت: باید در این راستا تمام تلاش خود را انجام دهیم چراکه امنیت همانند سرمایه‌ای است که تا زمانی که مهیا نشود مسافر و گردشگر اقدام به خرید نمی‌کند.
در ادامه بازاریان هم درد دل‌ها و مطالبات خود را با مسئولان استانی و شهرستانی مستقیم بیان کردند و مسئولان هم قول دادند در کنار پیگیری مشکلات حوزه اقتصاد و اشتغال منطقه برای بازگشت امنیت و آرامش به زندگی مردم به صورت قانونی تلاش خواهند کرد امری که به گفته آنها نیازمند همیاری و همکاری خود مردم بویژه بازاریان است.
ادامه این نشست مسئولان با بیان تلاش‌های بازاریان در راستای کمک به دولت در مدیریت حوادث و بحران‌های مختلف نظیر کرونا، سیل، زلزله و کمک به حل مشکلات کشور در زمان‌های مختلف و پیگیری حق و حقوق خانواده‌های داغدار و مطالبات عمومی تاکید کردند. امیدوارم از خبر بازار مهاباد نقش مهمی در چرخه اقتصادی منطقه دارد راضی بوده باشید.

بازار مهاباد نقش مهمی در چرخه اقتصادی منطقه دارد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۲۱ ۰۲:۳۹:۱۶