۲۴۵۰ واحد مسکن روستایی در همدان واگذار می‌شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۲۴۵۰ واحد مسکن روستایی در همدان واگذار می‌شود به گزارش سوالات شرعی و احکام، علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر پنجشنبه در دیدار با آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان، گفت: دشمنان ملت ایران سعی دارند چهره‌ی خبیث و منحوس رژیم طاغوت را تطهیر کنند اما به گواه طرفداران و نزدیکان خود آن‌ها، حکومت طاغوت در منجلاب فساد فرو رفته بود.
وی افزود: امام عظیم‌الشأن (ره) از نعمات الهی بودند و در زمانی که بشریت در تاریکی و ظلمت بود با قیام حسینی، دینی و مکتبی مردم را از تاریکی رهایی بخشیدند.
شعبانی موثقی ادامه داد: حکومت طاغوت، کشور ایران را سرسپرده و وابسته به بیگانگان و استکبار جهانی کرده بود اما به برکت حضرت امام‌خمینی (ره) و نظام مقدس جمهوری‌اسلامی استقلال و آزادی را به دست آوردیم.
وی اضافه کرد: سیادت و آقایی بزرگترین نعمتی است که ملت شریف ایران اسلامی به لطف الهی از آن بهره‌مند هستند.
استاندار همدان تصریح کرد: ندای انقلاب‌اسلامی به گوش محرومان و مستضعفان جهان رسیده و در مقابل مستکبران صف‌آرایی کردند.
قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: دهه‌ی مبارک فجر امسال ۱۳۵۰ پروژه مورد افتتاح و عملیات اجرایی ۸۳ پروژه نیز آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین ۲۰۰ واحد مسکن شهری و ۲۴۵۰ واحد مسکن روستایی در ایام الله دهه مبارک فجر سال‌جاری به متقاضیان واگذار می‌شود.
استاندار همدان عنوان کرد: امسال ۶۴۶۰ واحد روستایی در هفته‌ی دولت و دهه‌ی مبارک فجر به متقاضیان واگذار شده است. امیدوارم از خبر ۲۴۵۰ واحد مسکن روستایی در همدان واگذار می‌شود راضی بوده باشید.

۲۴۵۰ واحد مسکن روستایی در همدان واگذار می‌شود  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۲-۰۲ ۰۲:۴۳:۲۷