کشتیرانی در دریای سرخ امن است؛فریب جوسازی آمریکا را
نخورید

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر کشتیرانی در دریای سرخ امن است؛فریب جوسازی آمریکا را
نخورید
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از اسپوتنیک، محمد عبدالسلام، سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن، امروز چهارشنبه در پیامی به کشورهای جهان اعلام کرد: کشتیرانی بین المللی در دریای سرخ و دریای عرب امن است.
عبدالسلام با انتشار توییتی در شبکه «ایکس» با اشاره به امنیت کشتیرانی در دریای سرخ و دریای عرب گفت: آمریکایی‌ها از گمراه کردن جهان درباره وجود خطرات و تهدیدات علیه کشتیرانی بین‌المللی در این دو دریا دست بردارند.
عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله افزود: «ما از همه کشورها می‌خواهیم که مراقب باشند در تله آمریکا گرفتار نشوند، زیرا هدفش نظامی کردن دریای سرخ برای خدمت به (رژیم) اسرائیل و تشویق آن به ادامه تجاوز وحشیانه خود ضد نوار غزه است، نیفتند.»
سخنگوی انصارالله با هشدار به طرف‌های متخاصم اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن همچنان مصمم به هدف قرار دادن کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی است و تا زمان توقف جنگ و محاصره غزه، این حمله‌ها ادامه خواهد یافت.
نیروهای مسلح یمن طی هفته‌های گذشته در ادامه سیاست اصولی خود در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.
ارتش یمن متعهد شده است که تا زمانی که رژیم صهیونیستی حمله‌های خود به غزه را متوقف نکند، حمله به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهد داد. امیدوارم از خبر کشتیرانی در دریای سرخ امن است؛فریب جوسازی آمریکا را
نخورید
راضی بوده باشید.

کشتیرانی در دریای سرخ امن است؛فریب جوسازی آمریکا را
نخورید  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۱۱ ۰۲:۳۹:۳۱