کتاب «اگر برگشتم» در یزد منتشر شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر کتاب «اگر برگشتم» در یزد منتشر شد به گزارش خبرنگار سایت احکام، کتاب «اگر برگشتم» با موضوع دفاع مقدس به قلم مرضیه قائمی‌زاده نویسنده یزدی نوشته شده و در آن بخشی از سبک زندگی، شخصیت، منش، ایثار و مجاهدت‌های سردار شهید «محمدحسین حسن‌زاده» روایت شده است.
در این اثر خاطراتی جذاب و خواندنی از این شهید گرانقدر به روایتگری خواهران، برادران، دوستان و همرزمان شهید آورده شده و نویسنده سعی کرده روایت‌ها به شکل داستانی پردازش شود تا مخاطب راحت‌تر با حال و هوای وقایع ارتباط برقرار کند.
این کتاب در ۱۴۸ صفحه و ۱۲ فصل با شمارگان ۱۲۵۰ نسخه به همت واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان یزد توسط نشر سوره سایت احکام روانه بازار کتاب شده است.
مرضیه قائمی‌زاده، نویسنده این کتاب برای پژوهش، جمع‌آوری اطلاعات و نوشتن این کتاب شش ماه وقت صرف کرده و از سال ۱۳۹۵ با حضور در دوره‌های آموزش داستان و رمان‌نویسی حوزه هنری یزد به طور جدی وارد این عرصه شده است.
رمان «تا پروانه شدن» دیگر اثر این بانوی نویسنده است و در حال حاضر نیز یک رمان اجتماعی در دست تدوین دارد.
گفتنی است، سردار شهید محمدحسین حسن‌زاده دهم تیرماه ۱۳۳۷ در فیروزآباد شهرستان میبد در خانواده‌ای متدین و سخت‌کوش به دنیا آمد.
این رزمنده دلاور ۱۹ بهمن ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی با سمت فرمانده گردان در منطقه فکه به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از هشت سال در دی‌ماه ۶۹ به میهن بازگشت و در گلزار شهدای زادگاهش خاکسپاری شد. امیدوارم از خبر کتاب «اگر برگشتم» در یزد منتشر شد راضی بوده باشید.

کتاب «اگر برگشتم» در یزد منتشر شد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۵ ۰۲:۳۹:۴۶