کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در بهاباد افتتاح شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در بهاباد افتتاح شد مسئول هیات امنای گلزار شهدای بهاباد و پدر دانشجوی شهید، امیرحسین قربانی در حاشیه مراسم افتتاح این کتابخانه در گفتگو با خبرنگار سایت احکام با بیان اینکه در این کتابخانه تمامی آثار منتشر شده در حوزه ایثار و شهادت موجود است، اظهار داشت: کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت، تجلی‌گر و توسعه دهنده فرهنگ ایثار و شهادت است.
علی قربانی بیان کرد: با توجه به نبود کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت، از دو دهه قبل این موضوع در دستور کار قرار گرفت و جمع آوری کتب مربوط به دفاع مقدس در حوزه های مختلف انجام شد.
وی با تاکید بر اینکه کتاب یکی از مهمترین عناصری است که به انتقال فرهنگ می انجامد، ادامه داد: راه اندازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در توسعه و ترویج فرهنگ شهادت نقش مهمی ایفا خواهد کرد.
قربانی، افتتاح کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت را اتفاق مثبتی قلمداد کرد و از مسئولان خواست بر غنی‌سازی این کتابخانه بیفزایند و این کتابخانه را به مرجعی در سطح کشور تبدیل کنند.
این رزمنده و جانباز دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا نمونه بارز شهروندی و مسئولیت اجتماعی هستند و این وظیفه بر دوش ماست که آنها را به عنوان الگو به جامعه معرفی کنیم، افزود: کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت شهرستان بهاباد دارای ۲ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب از شهدای کشور و شهدای شهرستان بهاباد است و امیدواریم بتوانیم کتاب‌های شهدای سایر شهرستان‌ها را نیز جمع‌آوری کنیم. امیدوارم از خبر کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در بهاباد افتتاح شد راضی بوده باشید.

کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در بهاباد افتتاح شد  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۹-۳۰ ۰۲:۴۰:۱۸