پروژه‌های نیمه تمام پایانه‌های نفتی تعیین تکلیف
می‌شوند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر پروژه‌های نیمه تمام پایانه‌های نفتی تعیین تکلیف
می‌شوند
به گزارش خبرنگار سایت احکام، عباس غریبی عصر جمعه در بازدید معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از پایانه نفتی خارگ گفت: این شرکت به عنوان آخرین حلقه از زنجیره ارزش صنعت نفت اقدامات بسیار مفیدی در حوزه ایمن سازی و نوسازی تجهیزات انجام داده است.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران یکی از اولویت‌های اصلی شرکت پایانه‌های نفتی ایران را تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام عنوان کرد و ابراز داشت: ۲۱ پروژه نیمه تمام از قبل وجود داشت که در یک سال گذشته هشت مورد از آنها تعیین تکلیف و به مرحله آغاز به کار مجدد رسیدند.
وی با قدردانی از حمایت‌های مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ابراز داشت: از دکتر خجسته سایت احکام به خاطر عنایت ویژه ای که به شرکت پایانه‌های نفتی ایران هم در حوزه تأسیسات و هم محیط پیرامونی و مسئولیت‌های اجتماعی دارند، قدردانی می‌کنم.
غریبی با بیان اینکه دیدگاه و استراتژی دکتر خجسته سایت احکام توسعه متوازن هم در نوسازی تأسیسات و هم محیط پیرامونی است، ابراز داشت: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی صورت گرفته که رفع مشکل تردد مسافرین یکی از آنها است.
وی همچنین به تجهیز بیمارستان خارگ اشاره کرد و گفت: در مورد مسائل آموزشی منطقه نیز قدم‌های بزرگی برای مردم برداشته شده است. امیدوارم از خبر پروژه‌های نیمه تمام پایانه‌های نفتی تعیین تکلیف
می‌شوند
راضی بوده باشید.

پروژه‌های نیمه تمام پایانه‌های نفتی تعیین تکلیف
می‌شوند  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۲-۰۳ ۰۲:۳۸:۳۰