ملت هوشیار ایران اسلامی در انتخابات حضور فعال خواهد
داشت

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ملت هوشیار ایران اسلامی در انتخابات حضور فعال خواهد
داشت
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سردار علی رزمجو جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهل و پنجمین سالگرد فجر پیروزی انقلاب اسلامی در حالی آغاز می‌شود که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای همواره بر پیشرفت نظام مقدس اسلامی و تنومند شدن درخت پربار نظام مقدس اسلامی در طول این سال‌ها اذعان داشته و فرمودند که دشمنان قسم خورده انقلاب بارها و بارها خواستند تا تیشه بر ریشه این درخت تنومند بزنند ولی هر بار دسیسه آنها با اراده پولادین مردم انقلابی و شهید پرور خنثی شد.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: دشمن هوسناک است و هرگز حرارت و میل به کینه توزی او تمام نمی‌شود و میدان عرصه مقابله و زورآزمایی است جایی که به ملت قهرمان ایران اسلامی با اراده خود همواره مچ بدخواهان انقلاب را خوابانده‌اند و نگذاشتند که خدشه‌ای به انقلاب اسلامی و آرمان‌های مقدسش بیفتد.
وی گفت: بهار چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب را در حالی پشت سر می‌گذاریم که در سالی که گذشت شاهد کینه توزی‌های ضد انقلاب بودیم ولی به رغم تلاش مذبوحانه و اقدامات مستبدانه نظام سلطه باز هم شاهد درخشیدن انقلاب مردم بر سردر سرای جهان گیتی هستیم و به چشم عیان می‌بینیم هر روز پیشرفت‌های علمی صنعتی دفاعی و فرهنگی این نظام چشم دشمنان را کور کرده به آنان راهی جز حسادت و دشمنی ندارند.
وی ادامه داد: ما شاهدیم که عنایت باری تعالی همواره پشت و پناه مردم ایران بوده و این هنرمندی مردم در صحنه‌های انقلاب با توکل به قدرت الهی و رهبری امام خامنه‌ای وقوع همدلی و وحدت را به همراه داشته است و مردم متدین ایران اسلامی و دوستدار انقلاب به هیچ قیمت دست از ارزش‌های آفریده شده توسط امام عظیم الشأن و شهیدان والا مقام بر نخواهند داشت.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: مردم غیرتمند ایران اسلامی امسال و همچون سال‌های گذشته و این ۴۵ سال حضور بار دیگر شکوه جانانه‌ای را در روز پیروزی انقلاب و ۲۲ بهمن به نمایش خواهند گذاشت و راهپیمایی عظیم مردم ایران را امسال نیز به کوری چشم دشمن شاهد خواهیم بود.
وی گفت: امسال در حالی بهار انقلاب را به جشن می‌نشینیم که وقوع یک رویداد مهم سیاسی را در پیش داریم و آن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است که ملت هوشیار ایران اسلامی این بار نیز در این عرصه حضور فعال داشته و با چشم بصیرت و انتخاب آگاهانه در تشکیل مجلسین تمام تلاش خود را خواهد کرد و یک بار دیگر دسیسه دشمن پست و بیچاره خنثی خواهد شد تا بر قدرت و عظمت انقلاب افزوده شود. امیدوارم از خبر ملت هوشیار ایران اسلامی در انتخابات حضور فعال خواهد
داشت
راضی بوده باشید.

ملت هوشیار ایران اسلامی در انتخابات حضور فعال خواهد
داشت  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۲-۰۳ ۰۲:۳۸:۴۱