نیروهای مسلح کشورمان مخالف هر گونه جنگ و اشغال است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر نیروهای مسلح کشورمان مخالف هر گونه جنگ و اشغال است به گزارش سوالات شرعی و احکام، امیر علیرضا صباحی‌فرد در جمع فرماندهان و کارکنان گروه پدافند هوایی بابلسر روند تولید علم و پیشرفت در عرصه علوم پدافندی به ویژه در عرصه نظامی کشورمان را مطلوب دانست و گفت: قدرت پدافندی کشورمان تمامی معادلات منطقه و فرامنطقه‌ای را بر هم زده است‌.
وی با اشاره به اینکه تاکنون درخواست‌های متعددی در زمینه خرید تسلیحات پدافندی از جانب کشورهای دور و نزدیک داشته‌ایم، بیان کرد: وقفه‌ای کوتاه در پیشرفت علمی و عقب ماندن از فناوری روز دنیا منجر به وابستگی کشورمان به دیگران می‌شود و به طور یقین اقتدار امروزی وجود نخواهد داشت.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: نیروهای زبده، متخصص و با ذکاوت پدافند هوایی ارتش با تسلط کامل بر تسلیحات و تجهیزات پدافندی، در لحظه آمادگی دفع تهدیدات را دارند.
وی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح کشورمان مخالف هر گونه جنگ، اِشغال، بی ثباتی و ناامنی در منطقه است، خاطرنشان کرد: نفوذ اطلاعاتی و چتر امنیت پدافندی کشورمان امروز از مرزهای هوایی کشورمان فراتر رفته است و متخصصان علوم پدافندی کیلومترها دورتر را پایش و در صورت نیاز اقدام لحظه‌ای و متقابل را انجام می‌دهند.
امیر صباحی‌فرد بیان کرد: آسمان امن کشور در رصد شبانه روزی غیورمندان پدافند هوایی است و کوچک‌ترین تحرکات هوایی و پهپادی بیگانگان به صورت لحظه‌ای ثبت و ضبط می‌شود. امیدوارم از خبر نیروهای مسلح کشورمان مخالف هر گونه جنگ و اشغال است راضی بوده باشید.

نیروهای مسلح کشورمان مخالف هر گونه جنگ و اشغال است  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۱۱ ۰۲:۴۰:۵۱