حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از الجزیره، مرز میان لبنان و اراضی اشغالی در روز جاری شاهد نبردهای سنگینی بوده و ارتش رژیم صهیونیستی پس از متحمل‌شدن ضرباتی سخت از حزب‌الله لبنان، به حملات هوایی و توپخانه‌ای گسترده به جنوب لبنان دست زده است.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم در پاسخ به پرتاب موشک از سمت لبنان اهداف وابسته به حزب‌الله لبنان را هدف قرار داده است.
مناطق پیرامونی عیتا الشعب، یاطر، بیت لیف، کفرشوبا، راشیا الفخار، بلیدا، کفر حمام، الهباریه و رامیا در جنوب لبنان از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شدند.
علاوه بر این توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف عیتا الشعب، یارون، رامیا، بیت لیف و یاطر واقع در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.
پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف بلیدا و مجدل‌زون را هدف قرار دادند.
حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان در حالی صورت می‌گیرد که رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی‌شدن ۵ نظامی صهیونیست توسط پهپادها و موشک‌های ضدزره و ضدتانک حزب‌الله اذعان کرده و حال ۴ نفر از این نظامیان را وخیم عنوان نموده است.
رسانه‌های عبری زبان اتفاقات امروز در مرز میان اراضی اشغالی و لبنان را جنگی واقعی دانستند و نفوذ پهپادهای انتحاری از لبنان به داخل اراضی اشغالی را در راستای افزایش تنش آرام، اما مداوم در مرزهای شمالی اراضی اشغالی ارزیابی کردند.
گفتنی است عصر امروز حزب‌الله لبنان اعلام کرد که موضع صهیونیستی «رامیم» را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده و به این موضع آسیب وارد کرده است. علاوه بر این حزب‌الله لبنان از هدف‌قراردادن پیاده‌نظام دشمن صهیونیستی در «شتولا» خبر داد و اعلام کرد که نظامیان صهیونیست را با موشک هدایت‌شونده هدف قرار داده است.
همچنین در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: دو مجموعه از نظامیان اشغالگر را در حدفاصل حدب البستان و برکه ریشا، و اطراف الضهیره هدف قرار دادیم.
علاوه بر این حزب‌الله لبنان اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را با ۳ پهپاد هجومی هدف قرار داده است. حزب‌الله لبنان تصریح کرد که یکی از این پهپادها موضع نظامی «یفتاح قدیش» (روستای اشغالی قدس) و دو پهپاد دیگر شهرک صهیونیستی «حتسودت یوشع» (روستای اشغالی یوشع نبی) را هدف قرار داده‌اند. امیدوارم از خبر حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان راضی بوده باشید.

حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۱۱ ۰۲:۴۰:۴۴