نگاه واقع‌بینانه در برنامه‌ریزی‌ها داشته باشیم

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر نگاه واقع‌بینانه در برنامه‌ریزی‌ها داشته باشیم به گزارش خبرنگار سایت احکام، مریم کاظمی‌پور شامگاه سه شنبه در دیدار روسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه در برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای عمل کنیم که نگاه واقع‌بینانه به مسائل بر همه چیز غالب باشد، اظهار کرد: استانداری یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که در پیشبرد چنین برنامه‌هایی نقش داشته و باعث ایجاد هم‌افزایی بین‌بخشی می‌شود.
وی ضمن تبریک به مناسبت هفته تربیت‌بدنی، از افتتاح ویدئوکنفرانسی ۱۶۲ پروژه در سراسر کشور به مناسبت هفته تربیت‌بدنی خبر داد و یادآور شد: زنجان همواره یکی از استان‌های موفق در حوزه ورزش کشور بوده و به همین خاطر سهم این استان در افتتاح پروژه‌های هفته تربیت‌بدنی ۱۰ پروژه بود.
این مسئول با بیان اینکه فعالیت در عرصه ورزش آن هم در شرایط امروز اقتصادی، یک کار کاملاً جهادی محسوب می‌شود که فعالان این عرصه در هیئت‌های ورزشی انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه زنجان از دیرباز در حوزه ورزش از جایگاه ارزشمندی در کشور برخوردار بوده و امیدواریم در آینده نیز شاهد موفقیت‌های روزافزون این استان در حوزه ورزش به ویژه ورزش بانوان باشیم.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به اینکه آمار حاکی از آن است که طی سال‌های اخیر ورزش بانوان کمی با افت مواجه بوده است، تصریح کرد: همه تلاش‌ها بر این است که از ظرفیت‌های ارزشمند در راستای توسعه ورزش بانوان استفاده شود و زنجان یکی از استان‌هایی است که از این ظرفیت برخوردار بوده و امیدواریم در آینده شاهد موفقیت‌های روزافزون در ورزش بانوان استان باشیم.
کاظمی‌پور یکی از مشکلات و چالش‌های پیش روی وزارت ورزش و جوانان را پروژه‌های نیمه‌تمام دانست و عنوان کرد: متاسفانه این پروژه‌ها که در ادوار گذشته و بدون در نظر گرفتن مسائل فنی و به صورت سلیقه‌ای کلنگ‌زنی شده، باعث شده است که وزارت ورزش و جوانان امروز با مشکلات عدیده‌ای مواجه شود.
وی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی باید به دنبال شناسایی اولویت‌ها باشیم تا بتوانیم برنامه‌ریزی درستی انجام دهیم، گفت: با توجه به مشکلات و دغدغه‌هایی که امروز روسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان زنجان در این دیدار مطرح کردند، همه تلاش خود را برای کاهش این دغدغه‌ها انجام خواهیم داد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه این اداره‌کل مسئولیت سنگینی در قبال تامین بخشی از سلامت جامعه بر عهده دارد، اظهار کرد: معتقدیم به هر میزان که به سلامت افراد در جامعه اهمیت دهیم، به همان میزان سلامت جامعه تامین شده و آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش خواهد یافت.
جواد بازرگان با اشاره به اینکه ورزش استان طی دو سال گذشته توانسته است در سطح کشور به ۶۳۹ مدال و در سطح ملی و فراملی به ۶۰ مدال دست یابد، افزود: همه این موفقیت‌ها در شرایطی به دست آمده است که به دلیل شیوع کرونا مجبور به اعمال برخی از محدودیت‌ها بودیم. امیدوارم از خبر نگاه واقع‌بینانه در برنامه‌ریزی‌ها داشته باشیم راضی بوده باشید.

نگاه واقع‌بینانه در برنامه‌ریزی‌ها داشته باشیم  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۹ ۰۲:۴۰:۳۷