گانتز: اسرائیل به اوکراین سلاح نخواهد فروخت

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر گانتز: اسرائیل به اوکراین سلاح نخواهد فروخت به گزارش سوالات شرعی و احکام، شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیست از عدم قصد تل آویو برای فروش سلاح به اوکراین خبر داد.
بر اساس این گزارش، رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند که بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفته است که اسرائیل به اوکراین سلاح نخواهد فروخت.
این در حالی است که رسانه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی اعلام کرد که تماس تلفنی میان «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم با وزیر دفاع اوکراین لغو شده است.
بر اساس اعلام این روزنامه صهیونیسنی، طی چند هفته ۵ بار تلاش برای برقراری تماس میان دو طرف به تعویق افتاد و بالاخره نیز صهیونیست‌ها درخواست طرف اوکراینی برای برقراری این رایزنی تلفنی را رد کردند.
به گفته منابع رسانه‌ای صهیونیست، آخرین باری که بنی گانتز و «الکسی رزنیکوف» با هم گفتگو کردند در ماه آوریل بود.
در همین ارتباط، «دیمیتری مدودف» معاون رئیس شورای امنیت ملی و رئیس جمهور سابق روسیه به تازگی به رژیم صهیونیستی نسبت به ارسال تسلیحات نظامی به اوکراین هشدار داد.
مدودف در کانال تلگرامی خود نوشت: ظاهراً اسرائیل تصمیم گرفته تسلیحات و اسلحه در اختیار رژیم کی‌یف قرار دهد. این اقدام تصمیمی بسیار بی‌ملاحظه است، زیرا همه روابط بین‌دولتی دو طرف را تخریب می‌کند.
روابط بین رژیم صهیونیستی و روسیه به علت حمایت این رژیم از اوکراین پرتنش شده و در هفته‌های اخیر و پس از حملات موشکی تلافی جویانه روسیه به اوکراین شکل آشکاری به خود گرفته است.
«یائیر لاپید» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، دوشنبه گذشته بمباران زیرساخت‌های شهرهای اوکراین از سوی روسیه را «به شدت محکوم کرد». امیدوارم از خبر گانتز: اسرائیل به اوکراین سلاح نخواهد فروخت راضی بوده باشید.

گانتز: اسرائیل به اوکراین سلاح نخواهد فروخت  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۹ ۰۲:۴۰:۳۲