نمایشگاه پایگاه‌های اسوه بسیج سپاه ناحیه بهاباد افتتاح
شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر نمایشگاه پایگاه‌های اسوه بسیج سپاه ناحیه بهاباد افتتاح
شد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، هدف از برپایی نمایشگاه پایگاه‌های اسوه بسیج سپاه ناحیه بهاباد را ارتقاء سطح فرهنگی، بصیرتی و فعالیت‌های بسیج در پایگاه‌ها دانست و اظهار داشت: از هر حوزه مقاومت یک پایگاه بسیج خواهران و یک پایگاه بسیج برادران انتخاب و به مرکز استان معرفی خواهند شد.
محمدرضا قاسمی، مسجد محوری، محله محوری، فعالیت‌های اجتماعی و جهادی، برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را از جمله شاخص‌های انتخاب بهترین پایگاه‌های مقاومت در طرح اسوه دانست.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد بیان کرد: بسیج در راستای تحقق سند اعتلای بسیج و با هدف استحکام بخشی درونی برای نقش آفرینی اثربخش در راستای تحقق دولت اسلامی، جهاد تبیین و گام دوم انقلاب اسلامی گام‌های موثری را برداشته است.
وی افزود: در این نمایشگاه ۱۰ غرفه پایگاه مقاومت به نمایندگی از ۵۰ پایگاه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهاباد، دستاوردهای یکساله خود را در قالب عرصه‌های ۲۲ گانه بسیج و به مدت سه روز در قالب نمایشگاه طرح اسوه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد به معرض نمایش عموم مردم می‌گذارند. امیدوارم از خبر نمایشگاه پایگاه‌های اسوه بسیج سپاه ناحیه بهاباد افتتاح
شد
راضی بوده باشید.

نمایشگاه پایگاه‌های اسوه بسیج سپاه ناحیه بهاباد افتتاح
شد  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۹-۳۰ ۰۲:۴۰:۴۰