تجلیل از چایی ریزان هیئت های مذهبی

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر تجلیل از چایی ریزان هیئت های مذهبی به گزارش خبرنگار سایت احکام، شامگاه جمعه هیئت ابوالفضل ملایر در حسینیه حضرت ابوالفضل میزبان ۳۰۰ نفر از مسئولین و چایی ریزان و جمعی از مسئولین بود.
در یک برنامه زیبای معنوی به همت اداره تبلیغات اسلامی، و شورای هیئت‌های مذهبی ملایر همایشی برای تجلیل از چای ریزان هیئت های مذهبی برای نخستین بار در کشور برگزار شد.
در این مراسم زیبای معنوی حجت الاسلام روح الله نجفی با تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۲۲۰ هیئت مذهبی ثبت شده در شهرستان ملایر فعالیت دارند که این هیئت‌ها در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برنامه‌های گسترده‌ای را برگزار می‌کنند.
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: با توجه به اتمام ماه محرم و صفر و فعالیت‌های گسترده هیأت‌های مذهبی شهرستان ملایر در راستای برگزاری برنامه‌های عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله حسین (ع) تصمیم گرفته شد تا تجلیلی از خدمات ارکان هیئت داشته باشیم.
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر یکی از ارکان این هیئت‌ها را چای ریزان هیئت برشمرد و تصریح کرد: این رکن هیئت در واقع جذابیت خاصی داشته و زحمات زیادی را در هیئت می‌کشند و در واقع باعث رونق مجالس و هیئت است.
وی اضافه کرد: در این راستا تصمیم گرفتیم برای اولین بار در کشور مراسم تجلیل از چای ریزان هیئت را داشته باشیم که این مراسم با حضور ۲۰۰ نفر از مسئولان و چای ریزان هیئت‌ها و جمعی از مسئولان و روحانیون برگزار شد.
نجفی با بیان اینکه در این مراسم از بیش از ۸۰ نفر از مسئولان و چای ریزان هیئت‌ها ها تقدیر شد، افزود: گفت: امیدواریم برگزاری این مراسم منشأ خیری برای دیده شدن سایر ارکان هیأت بوده باشد.
در ادامه هادی بیگی نژاد نیز با بیان اینکه امروز امام زمان (عج) ما تنها است و نیاز به یار دارد گفت: باید طوری زندگی و حرکت کنیم که زمینه ساز ظهور امام زمانمان باشیم.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی وظیفه هیأت‌های مذهبی را زمینه سازی برای ظهور دانست و تصریح کرد: امروز نیاز است تا هیئت‌های مذهبی ما با ی بیشتر زندگی ائمه و در بالا بردن اعتقادات جوانان به دین برای امام زمان سرباز تربیت کنند.
اجرای مداحی دو تن ار مداحان با همخوانی حاضران و تجلیل از خانواده شهید مدافع امنیت شهید علی میرزایی و خادمان چایی ریز هیئت‌های مذهبی ملایر با هدایایی تبریکی معنوی پایان بخش این مراسم بود امیدوارم از خبر تجلیل از چایی ریزان هیئت های مذهبی راضی بوده باشید.

تجلیل از چایی ریزان هیئت های مذهبی  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۹-۳۰ ۰۲:۴۰:۴۶