مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی طرح «شهید زین‌الدین» تمدید
شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی طرح «شهید زین‌الدین» تمدید
شد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت الله دهدشتی عصر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای تصریح کرد: ثبت نام آزمون استخدامی طرح «شهید زین‌الدین» از ۱۱ بهمن ماه آغاز شده و تا ۱۰ اسفند ماه ادامه دارد و دفترچه راهنمای آزمون این طرح برای دستگاه‌های اجرایی ۱۸ استان از جمله استان خوزستان در سایت جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir منتشر شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خوزستان افزود: طرح شهید «زین‌الدین» با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر جوان‌سازی دولت و با توجه به تاکید رئیس جمهور در جذب و استخدام منابع انسانی برنامه‌ریزی شده است.
وی ادامه داد: در این آزمون ۱۰ سهمیه برای نخبگان و ۱۳۰ سهمیه برای جوانان حائز شرایط در هفت دستگاه اجرایی استان خوزستان شامل جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استانداری و واحدهای تابعه اختصاص یافته است.
دهدشتی افزود: از تعداد ۱۳۰ سهمیه ۲۶ سهمیه استخدامی برای استانداری خوزستان و واحدهای تابعه اختصاص یافته که در آینده نزدیک به صورت یک آزمون متمرکز و در قالب سهمیه وزارت کشور و سایر استانداری‌ها انجام می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان تاکید کرد: همه داوطلبان طرح شهید «زین‌الدین» باید در اسرع وقت نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. امیدوارم از خبر مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی طرح «شهید زین‌الدین» تمدید
شد
راضی بوده باشید.

مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی طرح «شهید زین‌الدین» تمدید
شد  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۲-۱۳ ۰۲:۴۲:۴۲