مسئولان عزمی جدی برای رفع مشکلات مدارس شهرستان عسلویه داشته
باشند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مسئولان عزمی جدی برای رفع مشکلات مدارس شهرستان عسلویه داشته
باشند
به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با اشاره به حوادث اخیر در کشور اظهار داشت: جبهه حق همیشه شهید داده است و اگر شهید ندهد سست می‌شود و عقب می‌نشیند.
وی از تلاش وزیر اطلاعات و همکارانش تقدیر کرد و افزود: وزیر اطلاعات در مصاحبه‌ای گفتند در حوادث اخیر رژیم صهیونیستی در اجرا آشکارتر شده است؛ انگلیس در تبلیغات هزینه کرده است و رژیم سعودی واضح‌تر کمک می‌کند.
امام جمعه عسلویه ادامه داد: شبکه اینترنشنال یک سازمان تروریستی است که عوامل و دست اندرکاران آن تروریست هستند و تحت تعقیب وزارت اطلاعات قرار خواهند گرفت.
وی اضافه کرد: هر روز یک حادثه تروریستی انجام می‌دهند و جوانان ما را به شهادت می‌رسانند؛ چرا برخورد عبرت آموز نمی‌شود؟ دبیر شورای امنیت ملی باید ورود کرده و برخورد کنند.
هاشمی‌نژاد بیان کرد: باید جواب دندان شکنی به این داعشی های وطنی بدهند. این صبر انقلابی مردم روزی تمام می‌شود. سستی در کار نباشد و برخورد قاطع انجام شود.
امام جمعه عسلویه به بازدیدهای خود از مدارس و دیدارهای خود با دانش آموزان اشاره کرد و افزود: از مدارس مرکز شهرستان بازدید کردیم و در فضایی دوستانه و عاطفی با دانش آموزان گفتگو کردیم و مشکلات مدارس بررسی کردیم و با ریاست آموزش و پرورش می‌نشینیم.
وی با بیان اینکه مدارس شهرستان عسلویه مشکلات عدیده‌ای دارند تصریح کرد: واقعاً جای تأسف دارد بعضی از مسئولین گذشته انگار این مشکلات را ندیده اند. باید از ظرفیت‌های داخل شهرستان برای رفع مشکلات مدارس استفاده می‌کردند.
هاشمی نژاد خاطرنشان کرد: در مرکز شهرستان مدارس مشکلات جدی دارند و همه مدارس شهر فاقد آزمایشگاه هستند. فرماندار شهرستان عسلویه و مسئولین به این مسائل اهتمام داشته باشند. امیدوارم از خبر مسئولان عزمی جدی برای رفع مشکلات مدارس شهرستان عسلویه داشته
باشند
راضی بوده باشید.

مسئولان عزمی جدی برای رفع مشکلات مدارس شهرستان عسلویه داشته
باشند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۸ ۱۱:۲۸:۲۱