تفکر بسیجی باعث عظمت ایران اسلامی شده است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر تفکر بسیجی باعث عظمت ایران اسلامی شده است به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت‌الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهدی‌شهر به میزبانی مصلای این شهر ضمن گرامی داشت شهدای حوادث اخیر، تاکید کرد: شهادت دربردارنده مجموعه‌ای از ارزش‌های دینی اسلامی، اخلاقی، ملی و … است لذا معتقد هستیم که شهادت، مظهر جهاد در راه خدا است.
وی با بیان اینکه شهادت هویت ملی را ارتقا می‌بخشد همچنان که امروز فداکاری شهدا و والدین آنها موجب عزت ایران شده است، افزود: شهدای دفاع مقدس و امنیت مظهر فداکاری و شجاعت بودند.
فداکاری شهدا
امام جمعه مهدی‌شهر بیان کرد: شهدای دفاع مقدس جان خود را دادند تا دشمن نتواند به تهران برسد و شهید امنیت نیز جان خود را برای آسایش مردم فدا کرده است.
بارانی در ادامه صحبت‌های خود درباره هفته بسیج نیز، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره عظمت بسیج فرمودند آنانی که نظام اسلامی را تهدید می‌کنند بدانند که جمهوری اسلامی ایران به برکت تفکر بسیجی و عمل و حرکت بسیجی شکست ناپذیر است.
وی با بیان اینکه هر فرد ایرانی بالقوه یک بسیجی است مگر تعداد معدودی که رهبر معظم انقلاب اسلامی این افراد را به گروه خودپرست شهوت‌پرست و پول‌پرست تقسیم می‌کند، ابراز کرد: تفکر بسیجی سبب شده تا ایران اسلامی امروز در اوج عظمت باشد.
جنگ ترکیبی
امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب دشمنان برای بی ثبات کردن نظام همه تجربه‌ها را انجام دادند که دفاع مقدس و شهدای زیادی که تقدیم کردیم اما آن را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، نمونه‌ای از این تلاش‌ها است، گفت: دشمنان بعد از دفاع مقدس، توطئه جنگ نیابتی که تا مرزهای ایران توسط داعش کشیده شده بود را صورت دادند که به برکت شهدایی مانند شهید سلیمانی آن را هم توانستیم پشت سر بگذاریم.
بارانی با بیان اینکه این بار دشمنان سعی دارند تا جنگ ترکیبی را راه بیندازند و از این بابت است که ذهن جوان ما را مورد حمله قرار داده و توطئه سوریه سازی ایران اسلامی را در برنامه دارد، تاکید داشت: به دو جهت این توطئه که دشمنان انجام داده‌اند شبیه سوریه است نخست اینکه اغتشاشات و حوادث تروریستی بر روی نیروهای امنیتی ما تمرکز دارد و این دقیقاً همان کاری است که در سوریه انجام شد تا نیروهای امنیتی تضعیف و هرج و مرج و اغتشاش ایجاد کنند.
وی با بیان اینکه اتفاقی که در ایذه یا در مشهد رخ داده نشان دهنده همین امر است، افزود: دومین عامل این است که در سوریه سه محور عبری، عربی و غربی وارد عمل شدند تا از گسل اقوام استفاده کنند لذا در ایران نیز چنین کار را در حال انجام هستند و می‌خواهند ماجراهای کرد و بلوچ و … را پدید بیاورند لذا باید هوشیار بود چرا که این جنگ از دفاع رزمی نیز دشوارتر است. امیدوارم از خبر تفکر بسیجی باعث عظمت ایران اسلامی شده است راضی بوده باشید.

تفکر بسیجی باعث عظمت ایران اسلامی شده است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۸ ۱۱:۲۸:۲۸