مراسم نکوداشت «عباس محمدی‌نیا» در بهاباد برگزار شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مراسم نکوداشت «عباس محمدی‌نیا» در بهاباد برگزار شد به گزارش خبرنگار سایت احکام، رئیس شورای اسلامی بهاباد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباز و هنرمند محبوب بهاباد و استان یزد اظهار کرد: خوشحالیم که فرصتی فراهم شده تا در شهرستان بهاباد از یک هنرمند و هنرشناس و یک چهره دوست‌داشتنی یاد کنیم زیرا او هنرمند، ادیب و از مفاخر استان بود که سال‌ها برای ادب و هنر این استان تلاش کرد.
عباس اقبال با بیان اینکه مرحوم عباس محمدی‌نیا یکی از چهره‌های برجسته و هنرمند استان یزد در شهرستان بهاباد بود، افزود: وی خدمات بسیاری در عرصه فرهنگ و هنر و موسیقی داشت و شاگردانی طراز اول از خود به جا گذاشت.
اقبال تصریح کرد: هنرمندان نمی‌میرند و خلق آثار با محتوای این هنرمندان، یاد و خاطره آنها را همواره در اذهان زنده نگه می‌دارد.
مراسم نکوداشت این هنرمند همراه با برنامه‌هایی نظیر حافظ خوانی، اجرای موسیقی سنتی توسط هنرمندان خانه مشق امین یزد و قرائت شعر به یاد این مرحوم بود.
مرحوم عباس محمدی نیا از هنرمندان برجسته استان یزد و شهرستان بهاباد و مسوول مرکز فرهنگی هنری خانه مشق امین یزد، ۴۰ روز پیش بر اثر سکته قلبی درگذشت. امیدوارم از خبر مراسم نکوداشت «عباس محمدی‌نیا» در بهاباد برگزار شد راضی بوده باشید.

مراسم نکوداشت «عباس محمدی‌نیا» در بهاباد برگزار شد  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۳۱ ۰۲:۴۲:۴۷