ارتقای زیرساخت‌های جاجرم در دولت سیزدهم محقق شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ارتقای زیرساخت‌های جاجرم در دولت سیزدهم محقق شد به گزارش خبرنگار سایت احکام مصطفی حاج زاده عصر شنبه در دیدار با جوانان جمعیت هلال احمر جاجرم در محل اداره هلال احمر این شهرستان با اشاره به روز بصیرت اظهار کرد: نامگذاری این روز یکی از توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که فتنه سال ۸۸ با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم خنثی شد.
فرماندار جاجرم افزود: انتخابات یک مبحث مهم در کشور است و نشانه جمهوریت نظام و اراده عمومی مردم جهت مشارکت در سرنوشت خود می‌باشد که هر چقدر میزان مشارکت مردم در انتخابات بالاتر باشد باعث استحکام بیشتر نظام خواهد بود.
وی ادامه داد: ساز کار انتخابات در شهرستان جاجرم از چند ماه قبل شروع شده و دوره‌های آموزشی در ستاد انتخابات برگزار شده و تمامی امکانات جهت برگزاری انتخابات پرشور فراهم شده است.
حاج زاده همچنین افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای منتخبین است تا در مجلس آینده بتوانند از حقوق مردم دفاع کنند و جهت آبادانی شهرستان قدم بردارند.
وی گفت: رابطین و داوطلبان هلال احمر می‌توانند با اثر گذاری خود در مشارکت آحاد مردم در انتخابات همچون همیشه در راستای اهداف نظام حرکت کنند.
فرماندار جاجرم در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم شهرستان جاجرم همیشه در انتخابات‌های مختلف حضور پر رنگ و پرشوری داشته‌اند که حضور بیش از ۷۲ درصدی مشارکت در انتخابات گذشته نشان از وفاداری مردم این شهرستان به انقلاب و نظام است.
وی همچنین تصریح کرد: پس از اغتشاشات سال گذشته دنیای استکبار به دنبال آن است تا مردم حضور کمرنگی در انتخابات داشته باشند اما قطعاً مردم همچون همیشه هوشیارند و با حضور پر رنگ خود در انتخابات نقشه‌های دشمن را نقش بر آب خواهند کرد.
نماینده عالی دولت در جاجرم گفت: خوشبختانه در دولت مردمی خدمات خوبی به مردم شهرستان ارائه شده که هم اکنون چندین پروژه که سال‌ها نیمه تمام مانده بود دوباره فعال شده و بزودی جهت خدمت رسانی به مردم به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به برخی از چالش‌های شهرستان جاجرم گفت: شهرستان جاجرم در سال‌های اخیر با چالش کم آبی مواجه بوده که اخذ مجوز احداث سد نیلوفر در سنخواست و احداث آن در سال‌های آینده می‌تواند مشکلات آبی شهرستان را رفع کند.
حاج زاده گفت: محور میامی به جاجرم یکی از راه‌های توسعه شهرستان است که بعد از سال‌ها توقف خوشبختانه اکنون در حال احداث است و نگاه دولت به این پروژه نگاه مثبتی بوده که امیدواریم با بهره برداری از این جاده در آینده نزدیک شاهد توسعه همه جانبه شهرستان و استان باشیم.
وی همچنین ادامه داد: در حوزه اشتغال در سال‌های اخیر شرکت آلومینا فضای اشتغال مناسبی را فراهم کرده و بزودی نیز ۴۰۰ نفر از طریق آزمون در این شرکت استخدام خواهند شد که بخش اعظمی از استخدامی‌های این دوره مختص جوانان بومی است.
حاج زاده در انتها نیز خاطرنشان کرد: در حوزه درمان در دو سال گذشته اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده و خوشبختانه در حال حاضر پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف در حال خدمت رسانی به مردم در بخش خصوصی و بیمارستان حضور دارند. امیدوارم از خبر ارتقای زیرساخت‌های جاجرم در دولت سیزدهم محقق شد راضی بوده باشید.

ارتقای زیرساخت‌های جاجرم در دولت سیزدهم محقق شد  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۳۱ ۰۲:۴۲:۳۹