مدارس آذربایجان شرقی میزبان شهدای گمنام

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مدارس آذربایجان شرقی میزبان شهدای گمنام به گزارش سوالات شرعی و احکام، اولین آئین استقبال و تشییع پیکر شهید گمنام در مدرسه شاهد علی بن ابی طالب ناحیه چهار تبریز با حضور مسئولان دستگاه تعلیم و تربیت استان و دانش‌آموزان برگزار شد.
بر این اساس؛ مدارس مختلف استان آذربایجان شرقی طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، میزبان دو شهید گمنام هستند و مدیران مدارس می‌توانند برای بهره‌گیری معنوی از شهدای گمنام با هماهنگی ادارات و از طریق لینک (Revayat۲۴.ir/shahid) اقدام به ثبت درخواست خود کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در حاشیه مراسم استقبال از شهید گمنام، عطرآگین شدن فضای تعلیم و تربیت به عطر شهدا را فرصتی ارزشمند برای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس عنوان کرد.
مسعود سعادتی که در کنار دانش‌آموزان در این مراسم شرکت کرده بود، افزود: امروز همه ما با چندین نسل فاصله برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا کنار هم قرار گرفته‌ایم و این موضوع نشانده آن است که نسل جدید نیز پشتیبان انقلاب و ادامه دهنده راه شهدا هستند.
مشاور فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه فداکاری‌ها و ایثار شهدا فراموش شدنی نیست، برپایی مراسم‌هایی همچون مراسم استقبال از شهدای گمنام در در مدارس را گامی مؤثر در راستای تحقق جهاد تبیین برای نسل جدید عنوان کرد.
حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید بدانند که امنیت امروز کشور را مدیون از خود گذشتگی شهیدانی هستیم که دانش آموزان هم جزوی از آنان بودند. امیدوارم از خبر مدارس آذربایجان شرقی میزبان شهدای گمنام راضی بوده باشید.

مدارس آذربایجان شرقی میزبان شهدای گمنام  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۱۲ ۰۲:۴۰:۴۷