مجوز چهار خطه سازی مسیر دهدشت به خیرآباد صادر شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مجوز چهار خطه سازی مسیر دهدشت به خیرآباد صادر شد علی شهابی نسب در گفتگو با خبرنگار سایت احکام از اخذ مجوز قانونی چهار خطه کردن دهدشت _خیرآباد خبر داد و افزود: این پروژه یکی از طرح‌های مهم کهگیلویه است که اسفند ماه ۱۴۰۰ مجوز ماده ۲۳ آن گرفته شد.
وی با اشاره به اخذ مجوز طرح ملی پروژه چهار خطه دهدشت _خیرآباد، تصریح کرد: شهرستان کهگیلویه سالانه شاهد تصادفات مرگباری در این مسیر بود که با پیگیری‌های نماینده مردم کهگیلویه و مجموعه استانداری، اجرای این بزرگراه در شهرستان بزودی آغاز خواهد شد.
شهابی نسب اعتبار این پروژه را ۴٠ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این اعتبار مصوب شده از محل اعتبارات ملی _استانی تخصیص داده شده است.
وی تاکید کرد: اداره راه و شهرسازی استان باید برای برگزاری مناقصه این پروژه از طریق وزارت راه و شهرسازی اقدام و تا پایان سال ۱۴۰۱ شروع به فعالیت کند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان با اشاره به محور ارتباطی فارس، کهگیلویه، خوزستان افزود: این طرح از منطقه پل بریم، باشت، چرام، دهدشت، قلعه دختر، قلعه رئیسی، دیشموک و باغملک در خوزستان می‌گذرد و در حال حاضر فعال است.
شهابی نسب با بیان اینکه تاکنون مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای این پروژه پرداخت شده، خاطر نشان کرد: مبلغ ۶٠ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح تخصیص داده شده است.
وی با ابراز امیدواری، اجرای این پروژه‌ها در کهگیلویه را گامی بزرگ خواند و گفت: طی دو تا سه سال آینده تحولات خوبی در این شهرستان رخ خواهد داد. امیدوارم از خبر مجوز چهار خطه سازی مسیر دهدشت به خیرآباد صادر شد راضی بوده باشید.

مجوز چهار خطه سازی مسیر دهدشت به خیرآباد صادر شد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۴ ۰۲:۳۹:۵۴