عزیمت اولین کاروان حجاج اردبیلی به سرزمین وحی

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر عزیمت اولین کاروان حجاج اردبیلی به سرزمین وحی به گزارش خبرنگار سایت احکام، شامگاه سه شنبه در جریان اعزام اولین کاروان حجاج اردبیلی مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل اظهار کرد: حجاج اردبیلی در قالب پنج کاروان عازم حج تمتع می‌شوند که قرار است چهار کاروان از طریق فرودگاه اردبیل و یک کاروان نیز به عنوان کاروان تکمیل ظرفیت از استان آذربایجان شرقی به سرزمین وحی عزیمت کنند.
ودود چمن آرا تصریح کرد: اولین کاروان حجاج اردبیلی ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه و از طریق فرودگاه اردبیل عازم مدینه شدند تا بعد از حضور در این شهر برای انجام مناسک حج به مکه اعزام شوند.
وی گفت: حجاج اردبیلی امسال به تعداد ۷۲۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند و امیدواریم سفر معنوی پرخیر و برکتی را تجربه کرده و به سلامت به اردبیل بازگردند.
مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل مدت حضور این حجاج را در مدینه و مکه حدود ۴۰ روز اعلام کرد و افزود: بازگشت حجاج اردبیلی نیز در اواخر تیرماه انجام خواهد شد تا حجاج اردبیلی به محل سکونت خود بازگردند.
چمن آرا با بیان اینکه بیش از ۹ هزار زائر در اولویت تشرف به حج قرار دارند، خاطرنشان کرد: امیدواریم سال‌های آینده شاهد عزیمت این حجاج به سرزمین وحی الهی باشیم تا برنامه‌های معنوی حج انجام شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: دومین کاروان نیز روز چهارشنبه از ساعت ۱۵:۲۰ دقیقه و کاروان بعدی نیز روز پنجشنبه ۱۸ خرداد ساعت ۴۰ دقیقه بامداد فرودگاه اردبیل را به سمت مدینه ترک خواهند کرد.
مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل بیان کرد: تلاش بر این است تا حجاج اردبیلی با همراهی تیم‌های پزشکی و سایر گروه‌ها در کنگره بین المللی حج مشارکتی فعال داشته باشند. امیدوارم از خبر عزیمت اولین کاروان حجاج اردبیلی به سرزمین وحی راضی بوده باشید.

عزیمت اولین کاروان حجاج اردبیلی به سرزمین وحی  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۶-۰۷ ۰۲:۳۹:۲۵