شورای امنیت با فشار آمریکا علیه انصارالله یمن قطعنامه صادر
کرد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر شورای امنیت با فشار آمریکا علیه انصارالله یمن قطعنامه صادر
کرد
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از اسپوتنیک، در نشست شورای امنیت سازمان ملل که شامگاه چهارشنبه به وقت محلی برابر با ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴ و ۲۰ دی ماه جاری برگزار شد، قطعنامه پیشنهادی واشنگتن با شماره ۲۷۲۲ با ۱۱ رأی موافق ۱۵ عضو شورای امنیت علیه جنبش انصارالله یمن درباره حمله‌ها در دریای سرخ تصویب شد.
شورای امنیت سازمان ملل متحد قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره تهدیدات دریای یمن را با ۱۱ رأی موافق و رأی ممتنع چین، روسیه، الجزایر و موزامبیک تصویب کرد.
در قطعنامه شورای امنیت که با فشار آمریکا تصویب شد از جنبش انصارالله خواسته شده که فوراً به آنچه که مدعی «حمله‌هایی که مخل تجارت جهانی و آسیب زننده به قوانین و حقوق کشتیرانی و تهدید کننده صلح و امنیت منطقه» است، پایان دهد.
شورای امنیت همچنین با تصویب این قطعنامه که با فشار آمریکا و متحدانش صورت گرفت، خواستار آزادی بی قید و شرط کشتی «گلکسی لیدر» و خدمه آن از سوی صنعا شد.
پیشتر، نماینده روسیه در سازمان ملل متحد، اعلام کرده بود که آمریکا از طریق این قطعنامه به دنبال قانونی جلوه دادن اقدامات ائتلاف دریای خود (ضد تهدیدات انصارالله یمن) در دریای سرخ است. امیدوارم از خبر شورای امنیت با فشار آمریکا علیه انصارالله یمن قطعنامه صادر
کرد
راضی بوده باشید.

شورای امنیت با فشار آمریکا علیه انصارالله یمن قطعنامه صادر
کرد  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۱۱ ۰۲:۳۸:۲۳