شناسایی ۸۵۱ مورد تخلف در راستای مدیریت کیفیت منابع آب
درگلستان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر شناسایی ۸۵۱ مورد تخلف در راستای مدیریت کیفیت منابع آب
درگلستان
به گزارش سوالات شرعی و احکام، حسین حاجی حسینی اظهار کرد: به منظور صیانت و مدیریت کیفیت منابع آب و در راستای همکاری با دستگاه‌های متولی، طی ۹ ماهه امسال تعداد ۸۵۱ مورد تخلف شناسایی و موارد به ادارات حفاظت محیط زیست و شبکه بهداشت شهرستان‌های استان جهت اقدام قانونی منعکس شد.
وی افزود: در راستای اجرای قانون توزیع عادلانه آب و به منظور حفاظت از کیفیت منابع آب، مدیریت محیط زیست و حفاظت کیفی این شرکت ضمن بررسی حرایم کیفی منابع آبی و رسیدگی به درخواست‌های متقاضیان، با همکاری ادارات تابعه به صورت مستمر نسبت به شناسایی منابع آلاینده که سبب آلودگی آب می‌شوند اقدام‌های لازم صورت گرفت.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: در این راستا طی ۹ ماهه امسال در موضوعات مرتبط با تخلیه فاضلاب، تخلیه نخاله و زباله به بستر و حریم رودخانه‌ها و همچنین آبیاری مزارع با فاضلاب خام مجموعاً ۸۵۱ مورد تخلف شناسایی و اخطاریه‌های لازم صادر شد.
وی ضمن تأکید بر اهمیت حفاظت از کیفیت منابع آب، افزود: رعایت ضوابط و مقررات از سوی افراد مسؤول باعث حفظ محیط زیست و بهداشت محیط خواهد شد و موجبات توسعه پایدار را فراهم خواهد کرد.
گفتنی است بر اساس ماده ۴۶ قانون توزیع عادلانه آب، ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی و ماده ۷ قانون مدیریت پسماندها، وظایفی برای هر یک از دستگاه‌های مسؤول در خصوص پیشگیری و ممانعت و جلوگیری از آلودگی منابع آب در نظر گرفته شده است. امیدوارم از خبر شناسایی ۸۵۱ مورد تخلف در راستای مدیریت کیفیت منابع آب
درگلستان
راضی بوده باشید.

شناسایی ۸۵۱ مورد تخلف در راستای مدیریت کیفیت منابع آب
درگلستان  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۱۱ ۰۲:۳۷:۲۵