راه‌اندازی مجتمع سینمایی از مطالبات جدی در استان بوشهر
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر راه‌اندازی مجتمع سینمایی از مطالبات جدی در استان بوشهر
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، امید پارسایی فر چهارشنبه شب در بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مسئولین و جمعی از مدیران استانی از سینما بهمن بوشهر، پیشینه و وضعیت فعلی و مشکلات سینما بهمن را تشریح و خاطرنشان کرد: پس از حادثه متروپل در آبادان، با توجه به قدمت و وضعیت سقف این مجتمع، فعالیت سینما بهمن در ۱۳ تیرماه طبق دستور ستاد بحران استان متوقف شد و عملاً تنها سینمایی که در استان اقدام به اکران فیلم‌های روز سینمای کشور داشت از مدار فعالیت خارج شد.
رئیس حوزه هنری استان بوشهر در رابطه با بازدید که استاندار بوشهر به همراه معاون عمرانی استاندار و رئیس سازمان برنامه و مدیریت استان از مجتمع سینمایی بهمن در شهریورماه داشتند اظهار داشت: استاندار محترم و سایر مسئولین استانی نسبت به مطالبات عمومی در حوزه فرهنگ و هنر نگاه ویژه‌ای داشتند، ولی با توجه به حجم ریالی این پروژه علاوه بر همت مسئولین استانی، نیاز به حمایت جدی مسئولین ملّی می‌باشد.
پارسایی فر بیان کرد: در طرح جدید سینما بهمن، افزایش تعداد سالن‌ها به پردیس ۱۰ سالن و ظرفیت آنها ارتقا و با جدیدترین تکنولوژی روز پیش بینی شده است. امیدوارم از خبر راه‌اندازی مجتمع سینمایی از مطالبات جدی در استان بوشهر
است
راضی بوده باشید.

راه‌اندازی مجتمع سینمایی از مطالبات جدی در استان بوشهر
است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۰ ۰۲:۴۰:۰۷