اسکله صیادی خارگ ساماندهی می شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر اسکله صیادی خارگ ساماندهی می شود محمدرضا دشتی زاده عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از اسکله صیادی در گفتگو با خبرنگار سایت احکام اظهار داشت: بندر صیادی خارگی یکی از قدیمی ترین و غنی‌ترین بنادر صیادی کشور به شمار می‌رود.
وی افزود: وضعیت موجود اسکله صیادی نیاز به ساماندهی و زیباسازی دارد در همین راستا و با رایزنی صورت گرفته این امور با محوریت شهرداری و مدیریت عملیات عمومی و همکاری تعاونی صیادی این موضوع تحقق یابد.
بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: یکی از نیازهای جامعه صیادی وحدت رویه در احداث انبار جایگاه سوخت و ادوات صیادی است، که با همگرایی و هم افزایی صیادان و ظرفیت‌های موجود می‌توان این موضوع را جامه عمل پوشاند.
دشتی زاده در ادامه خاطر نشان کرد: صیادی یکی از مشاغل دیرینه جزیره خارگ است که از دیرباز دارای اهمیت زیادی بوده است و شایسته است، مسائل و مشکلات و خواسته‌های به حق آنها رسیدگی شود.
بخشدار ویژه خارگ گفت: همواره نگاه دولت در بخش خارگ ایجاد شور و نشاط و شادابی در بین همه اقشار جامعه بوده است و جامعه صیادی نیز بایستی به پویایی برسند تا از این نعمت خدادادی برای رونق اقتصادی در این بخش استفاده شود. امیدوارم از خبر اسکله صیادی خارگ ساماندهی می شود راضی بوده باشید.

اسکله صیادی خارگ ساماندهی می شود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۰ ۰۲:۴۰:۰۰