رئیس دوما: حمله موشکی اوکراین به لهستان، آغازِ پایان ناتو
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر رئیس دوما: حمله موشکی اوکراین به لهستان، آغازِ پایان ناتو
است
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از روسیا الیوم، رئیس دومای دولتی روسیه درباره حادثه اصابت موشک به منطقه مرزی لهستان و اوکراین و کشته شدن دو شهروند لهستانی اظهار نظر کرد.
بر اساس این گزارش، «یاچسلاو ولودین» موشک اصابت کرده به خاک لهستان را اوکراینی دانست و این حادثه را آغاز پایان ناتو توصیف کرد.
رئیس مجلس دومای روسیه ادامه داد: ماجرای اصابت موشک اوکراینی به خاک لهستان بار دیگر میزان ناتوانی و شکست اتحاد نظامی ناتو را برای همه جهان آشکار کرد و این، آغاز پایان ناتو است.
شامگاه ۱۵ نوامبر، یک موشک به خاک لهستان در نزدیکی مرز اوکراین سقوط کرد و به گفته ورشو دو نفر در این حمله کشته شدند ولی هویت کشته شده‌ها را فاش نکرد و هیچ صحنه‌ای از مرگ یا تشییع جنازه آنها را منتشر نکرد. به عنوان بخشی از کارزار تحریک علیه روسیه، لهستان و اوکراین به سرعت مسکو را به این حادثه متهم کردند و از ناتو درخواست مداخله کردند.
این در حالی است که وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که هیچ حمله‌ای علیه اهدافی در نزدیکی مرز اوکراین و لهستان انجام نداده است. این وزارتخانه با اشاره به اینکه تصاویر منتشر شده از برخی از بقایای موشکی هیچ ربطی به تسلیحات روسی ندارد، تأکید کرد: این بقایا متعلق به موشک‌های «اس -۳۰۰» است که اوکراین از شوروی به ارث برده، در حالی که روسیه سال‌ها پیش استفاده از این نوع موشک‌ها را کنار گذاشته است. امیدوارم از خبر رئیس دوما: حمله موشکی اوکراین به لهستان، آغازِ پایان ناتو
است
راضی بوده باشید.

رئیس دوما: حمله موشکی اوکراین به لهستان، آغازِ پایان ناتو
است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۸ ۱۱:۲۸:۳۳