دیلم برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده می‌شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر دیلم برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده می‌شود به گزارش خبرنگار سایت احکام، سید وهاب میر جهانمرد سه شنبه شب در نشست کارگروه ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرداری دیلم بابیان اینکه عوارضی تفریحگاه ساحلی بندر دیلم به بخش خصوصی واگذار می‌شود، گفت: طرح واگذاری ساحل و امکانات تفریحی دیلم صورت مزایده عمومی در سامانه ستاد معاملات دولتی تهیه و ارائه شود.
رئیس شورای شهر دیلم افزود: برنامه‌ریزی و تقسیم کار درون سازمانی برای ارائه خدمات رفاهی مطلوب به مهمانان نوروزی ضروری است.
شهردار دیلم در این نشست با اذعان به اینکه سرفصل خدمات یک ساله شهرداری در ایام نوروز نمود عملی پیدا می‌کند گفت: تلاش شبانه روزی همه همکاران در ۲ ماه منتهی به پایان سال زمان نتیجه گیری و بهره برداری از فعالیت‌های طول سال برای پذیرایی از مهمانان و رضایتمندی شهروندان است.
ایوب ترکزاده با اشاره به احداث و بهره برداری از فاز پنج ساحل سازی در سال جاری ابراز امیدواری کرد: با افزایش زیرساخت‌های بهداشتی و رفاهی در این فاز و توسعه پارکینگ‌ها بتوانیم به نسبت سال‌های گذشته خدمات بهتری به هموطنان ارائه کنیم.
در این نشست غلامرضا حسن‌پور به عنوان دبیر ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرداری معرفی شد.
در پایان معاونان و کارشناسان شهرداری دیلم به بیان مسائل و مشکلات و برنامه‌های آتی حوزه کاری خود جهت آمادگی هرچه بیشتر شهرداری برای خدمات رسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی پرداختند. امیدوارم از خبر دیلم برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده می‌شود راضی بوده باشید.

دیلم برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده می‌شود  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۱۰ ۰۲:۳۹:۱۸