حجاب رفع موانع تعالی بشریت است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر حجاب رفع موانع تعالی بشریت است به گزارش خبرنگار سایت احکام، عبدالرحیم افروغ سه شنبه شب در آئین اختتامیه و تقدیر از نفرات برتر مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی بوشهر با موضوع عفاف و حجاب، بیان کرد: کتاب آموزگار بی مانند و مایه هدایت بشر است که در برهه‌ای از تاریخ تا به امروز بزرگترین معجزه پیامبر اسلام است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: وقتی مسابقه کتاب و کتاب‌خوانی برگزار می‌شود اهدافی را دنبال می‌کنیم که از مهم‌ترین آن می‌توان به جریان‌سازی مطالعه کتاب در کنار دیگر موضوعات فرهنگی، انس با کتاب و عادت به مطالعه و تشکیل جامعه‌ای کتاب‌خوان اشاره کرد.
افروغ اظهار کرد: کتاب موجب تغییر مسیر موفقیت است که با مطالعه یک کتاب آغاز شده و زمینه رشد و پیشرفت تعالی را در فرد به وجود آورده است.
وی به انتخاب موضوع مسابقه (عفاف و حجاب) و منابع آن اشاره کرد و گفت: حجاب را با منطق و استدلال باور داریم و به عنوان یک وظیفه انسانی می‌دانیم و نه برای برای بانوان بلکه برای انسان که از آن به تعالی برسد.
افروغ حجاب را رفع موانع تعالی بشریت بیان کرد و افزود: آنجایی که هر چیزی باعث سایه انداختن شود و مانع از رشد و سیر منطقی کمال انسانی شود باید برای آن تدبیر کرد که حجاب یکی از آن موارد در این راستا است.
وی عنوان کرد: اسلام قائل به شکل‌گیری خانواده است و تشکیل خانواده را به عنوان یک نهاد مقدس و الگو به جامعه بشری معرفی می‌کند و پوشش نیز به همین شکل است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: شرکت ۲ هزار و ۲۰۰ نفر در آزمون و حضور و استقبال از آئین اختتامیه حاوی پیامی ارزشمند است که به دستگاه‌های مرتبط دلگرمی می‌دهد و موجب ترغیب برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های در این راستا می‌شود. امیدوارم از خبر حجاب رفع موانع تعالی بشریت است راضی بوده باشید.

حجاب رفع موانع تعالی بشریت است  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۱۰ ۰۲:۳۹:۲۷