دو تیراندازی در کرانه باختری همزمان با انتشار بیانیه عرین
الاسود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر دو تیراندازی در کرانه باختری همزمان با انتشار بیانیه عرین
الاسود
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از مرکز اطلاع رسنی فلسطین، در ادامه تشدید تنش‌ها در مناطق مختلف فلسطین، حداقل دو مورد تیراندازی به سمت صهیونیست‌ها در کرانه باختری گزارش شده است.
در همین ارتباط گزارش شده است که مبارزان مقاومت فلسطین طی ساعات اخیر دو مرتبه به سمت اهداف صهیونیستی تیراندازی کردند.
همچنین مبارزان فلسطینی یک مرتبه ایست بازرسی جلمه در شمال جنین و یک مرتبه هم یک ایست بازرسی را در نزدیکی جنین هدف تیراندازی قرار دادند.
همزمان، گروه مقاومت «عرین الاسود» مستقر در کرانه باختری بامداد یکشنبه از تمام مردم فلسطین خواست که روزهای آینده را برای صهیونیست‌ها به جهنم تبدیل کنند. این درخواست عرین الاسود در بیانیه‌ای و در در واکنش به ادعاهای «ایتمار بن‌گویر» عضو تندرو کابینه نتانیاهو برای هجوم به مسجدالاقصی اعلام شده است.
عرین الاسود در بیانیه خود از مردم در سرزمین‌های اشغالی و قدس شریف خواسته‌اند تا روز یکشنبه، خود را به قدس برسانند و همزمان با هرگونه تحرک صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی، آن روز را برای آنها تبدیل به جهنم کنند.
روز گذشته نیز جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» درباره تشدید یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی به مناسبت اعیاد یهودی هشدار داد و تاکید کرده بود که این اقدام خطرناک و به منزله تحریک احساسات ملت فلسطین و مسلمانان جهان است. جنبش حماس در بیانیه خود افزوده بود: از شهروندان فلسطینی ساکن بیت المقدس، کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ می‌خواهیم که برای دفاع از مسجدالاقصی حضور خود را در این مکان مقدس اسلامی گسترده‌تر کنند.
این جنبش فلسطینی تاکید کرد: ما دشمن صهیونیستی را مسئول کامل پیامدهای یورش به مسجدالاقصی و تحریک احساسات مسلمانان می‌دانیم.
پیش از این نیز وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تداوم تهدیدها علیه مسجدالاقصی در شهر قدس اشغالی و تداوم حفاری‌ها در اطراف مسجد ابراهیمی (ع) در شهر الخلیل هشدار داده بود. همچنین، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان و وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین، درباره تداوم حفاری‌ها در اطرف مسجد ابراهیمی (ع) در شهر الخلیل هشدار دادند. امیدوارم از خبر دو تیراندازی در کرانه باختری همزمان با انتشار بیانیه عرین
الاسود
راضی بوده باشید.

دو تیراندازی در کرانه باختری همزمان با انتشار بیانیه عرین
الاسود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۸ ۰۲:۴۴:۲۲