انتخابات مجمع خیرین سلامت در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر انتخابات مجمع خیرین سلامت در لرستان برگزار می‌شود بهرام دلفان در گفت و گو با خبرنگار سایت احکام با اشاره به برنامه ریزی برای تأسیس مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اظهار داشت: این مرکز رشد در یک سوله بزرگ در حال ایجاد و ساخت است.
وی، عنوان کرد: امیدواریم با تأسیس این مرکز رشد، فاصله بین تحقیقات دانشگاه‌ها و همچنین صنعت رفع شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بیان داشت: توجه به حوزه فناوری یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این دانشگاه در استان محسوب می‌شود.
دلفان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت مجمع خیرین سلامت در لرستان، گفت: به زودی انتخابات جدید این مجمع در استان برگزار خواهد شد.
وی، بیان داشت: تلاش و برنامه ریزی به این صورت است که کمک‌های خیرین سلامت در راستای اولویت‌ها و نیازهای استان در حوزه بهداشت و درمان باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اعلام این اولویت‌های استان به خیرین سلامت، گفت: یکی دیگر از برنامه‌های ما برگزاری اردوهای جهادی ارائه خدمات دندان پزشکی در مناطق محروم استان است.
دلفان، گفت: به زودی پنجمین اردوی جهادی در این رابطه در استان برگزار خواهد شد. امیدوارم از خبر انتخابات مجمع خیرین سلامت در لرستان برگزار می‌شود راضی بوده باشید.

انتخابات مجمع خیرین سلامت در لرستان برگزار می‌شود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۸ ۰۲:۴۴:۲۷