دهیاران شهرستان گناوه زمینه انتخابات سالم و پرشور را فراهم
کنند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر دهیاران شهرستان گناوه زمینه انتخابات سالم و پرشور را فراهم
کنند
به گزارش خبرنگار سایت احکام، مهدی عباسی پنج شنبه شب در نشست با دهیاران با موضوع انتخابات سال جاری اظهار داشت: این نشست در راستای بهبود بخشیدن فرآیندهای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و آسیب‌شناسی انتخابات ادوار گذشته برگزار شده است.
بخشدار مرکزی گناوه گفت: انتخابات مایه اقتدار نظام مقدس اسلامی است و هیچ چیز برای ما مهم‌تر از برگزاری انتخابات سالم و با امنیت کامل نیست.
وی افزود: امروز تمام دشمنان و آزادی خواهان جهان به انتخابات جمهوری اسلامی ایران چشم دوخته‌اند لذا باید مراقبت‌های لازم در این زمینه صورت گیرد.
بخشدار مرکزی خطاب به دهیاران خاطر نشان کرد: دهیاران شهرستان گناوه باید از ورود به حواشی پرهیز و زمینه انتخابات سالم و بیطرف را فراهم کنند چون نباید این حس برای مردم ایجاد شود که مجریان انتخابات از نامزد خاصی طرفداری می‌کنند.
عباسی افزود: دهیاران با ارائه طرح‌های مبتکرانه در راستای تبیین دستاوردهای نظام و دولت و نیز ایجاد نشاط اجتماعی و امیدآفرینی از فرصت ویژه و مغتنم دهه فجر انقلاب اسلامی استفاده کنند.
انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. امیدوارم از خبر دهیاران شهرستان گناوه زمینه انتخابات سالم و پرشور را فراهم
کنند
راضی بوده باشید.

دهیاران شهرستان گناوه زمینه انتخابات سالم و پرشور را فراهم
کنند  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۲۶ ۰۲:۵۸:۴۱