دستپاچگی غرب از مداخله نظامی صنعا و زمزمه پایان تلخ
بی‌بی!

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر دستپاچگی غرب از مداخله نظامی صنعا و زمزمه پایان تلخ
بی‌بی!
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه ۱۲ عبری در پی عزم جدی دولت صنعا در حمایت قاطعانه از گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه در رویارویی با اشغالگران و هراس آمریکا از اقدامات غافلگیرکننده انصارالله یمن فاش ساخت: فشارهای آمریکا افزایش یافته و شمارش معکوس در خصوص جنگ غزه آغاز شده و بسیار دشوار است که تل آویو بتواند در شرایط فعلی در مقابل آمریکایی‌ها بایستد.
در همین راستا، خبرگزاری پولیتیکو گزارش داد که جو بایدن و مشاورانش این موضوع را که نتانیاهو روزهای آخر ماندن در سیاست را سپری می‌کند، بررسی کردند.
پولیتیکو، به نقل از یک مقام آمریکایی گفته است: دولت آمریکا بر این باور است که زمان محدودی از نخست‌وزیری نتانیاهو، مانده و او نهایتاً تا چند ماه یا تا پایان درگیری‌ها بر سر کار خواهد ماند.
در خبری مرتبط و همزمان با تشدید حملات موشکی و پهپادی یمن ضد اسرائیل، برخی منابع عبری نیز فاش ساختند که امارات و اردن نگران مداخله انصار الله یمن در جنگ بین حماس و تل آویو است.
گفتنی است نیروهای مسلح یمن روز گذشته و طی ساعات گذشته امروز دوشنبه، بار دیگر حملات موشکی و پهپادی گسترده‌ای به سمت رژیم صهیونیستی انجام داد.
این چهارمین عملیات دولت صنعا در حمایت از مقاومت فلسطین است و دولت صنعا تاکید کرده است که این حملات ادامه دار خواهد بود و بر شمار آن افزوده خواهد شد. امیدوارم از خبر دستپاچگی غرب از مداخله نظامی صنعا و زمزمه پایان تلخ
بی‌بی!
راضی بوده باشید.

دستپاچگی غرب از مداخله نظامی صنعا و زمزمه پایان تلخ
بی‌بی!  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۰۲ ۰۲:۳۸:۴۱