درگیری فلسطینی ها با نظامیان صهیونیست در جنین

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر درگیری فلسطینی ها با نظامیان صهیونیست در جنین به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی شامگاه یکشنبه از درگیری فلسطینی‌ها با نظامیان صهیونیست در روستای فقوعه در شمال شرقی جنین واقع در کرانه باختری خبر دادند.
بر اساس این گزارش، منابع امنیتی اعلام کردند که نظامیان اشغالگر با یورش به روستای فقوعه دو جوان فلسطینی با نام‌های ندیم عرسان ابوسلامه و محمد ناصر ابوسلامه را بازداشت کردند.
نظامیان صهیونیست همچنین در درگیری با فلسطینی‌ها اقدام به شلیک گلوله پلاستیکی، بمب‌های گازی و گاز اشک آور کردند که در پی آن شماری از فلسطینی‌ها دچار حالت خفگی شدند.
منابع فلسطینی همچنین از وقوع درگیری‌های دیگر در منطقه عرابه و روستای عنزه خبر دادند. نظامیان صهیونیست به شهر دورا در جنوب الخلیل هم یورش بردند.
این در حالی است که رسانه‌های عبری شامگاه یکشنبه از تیراندازی نیروهای مقاومت فلسطین به سمت اتوبوس حامل صهیونیست‌ها در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین «مافو دوتان» در نزدیکی جنین واقع در کرانه باختری خبر دادند.
بر اساس این گزارش، کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به سمت اتوبوس حامل شهرک نشینان در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین مذکور در نزدیکی جنین واقع در شمال کرانه باختری تیراندازی شده است.
منابع عبری گفتند که یکی از اعضای کنست رژیم صهیونیستی جزو صهیونیست‌های حاضر در این اتوبوس بوده است.
یوسی یهوشع خبرنگار نظامی روزنامه یدیعوت آحرونوت پیش از این اذعان کرده بود که دولت جدید رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان قادر به توقف عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری نخواهد بود.
یوسی یهوشع افزود که وزرای حاضر در کابینه آینده باید از هرگونه اظهار نظر و وعده‌ای که قادر به انجام آن نیستند، اجتناب ورزند. امیدوارم از خبر درگیری فلسطینی ها با نظامیان صهیونیست در جنین راضی بوده باشید.

درگیری فلسطینی ها با نظامیان صهیونیست در جنین  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۹ ۰۲:۳۷:۴۸