زلنسکی خواستار دریافت سامانه های پدافند هوایی شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر زلنسکی خواستار دریافت سامانه های پدافند هوایی شد به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از پایگاه النشره، ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین با اعلام اینکه صیانت از مرزهای این کشور یک اولویت دائمی است، افزود که اوکراین برای تمام سناریوهای احتمالی در مقابل روسیه و بلاروس آماده است.
بر اساس این گزارش، زلنسکی گفت: صیانت از مرزهایمان در مقابل روسیه و بلاروس، اولویت همیشگی ما است و ما برای تمام سناریوهای دفاعی احتمالی آماده می‌شویم.
رئیس جمهور اوکراین همچنین از کشورهای غربی خواست سامانه‌های پدافند هوایی تأثیرگذار را در اختیار این کشور قرار دهند.
این اظهارات زلنسکی در آستانه سفر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به بلاروس و سخن گفتن از حملات احتمالی جدید که ممکن است روسیه از بلاروس دست به آن بزند، صورت می‌گیرد.
این در حالی است که رئیس جمهور اوکراین پیش از این اعتراف کرده بود که برای مذاکره با روسیه تحت فشار قرار گرفته است.
«ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی «ال سی آی» فرانسه اعتراف کرد که برای نشستن پای میز مذاکره با مسکو تحت فشار قرار گرفته است.
رئیس جمهور اوکراین، بدون اشاره صریح به کشور خاص، گفت: هستند کسانی که از من می‌خواهند پشت میز مذاکره بنشینم. اما من موضوعی برای مذاکره با روسیه نمی بی نم.
لازم به ذکر است که ارتش روسیه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) «عملیات نظامی ویژه» خود را در شرق اوکراین آغاز کرد؛ مقامات ارشد دولت روسیه می‌گویند این عملیات در پاسخ به درخواست سران جمهوری‌های خودمختار دونتسک و لوهانسک برای حفاظت از آنها در برابر نیروهای اوکراینی آغاز شده است. به نوشته اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفته است که هدف از این عملیات «حمایت از مردمی است که بیش از هشت سال تحت نسل‌کشی و آزار و اذیت رژیم کی‌یف قرار داشتند». امیدوارم از خبر زلنسکی خواستار دریافت سامانه های پدافند هوایی شد راضی بوده باشید.

زلنسکی خواستار دریافت سامانه های پدافند هوایی شد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۹ ۰۲:۳۷:۵۴